פינוי כורסא לא עובר בדלת

פינוי כורסא בעייתית

יש לכם כורסא גדולה שאתם רוצים לפנות מהבית, אבל היא לא עוברת דרך פתח הדלת? מצב זה מתרחש בדרך כלל לאחר שיפוץ יסודי של דירה, במסגרתו מבוצעת גם החלפה של משקוף דלת הכניסה הראשית. במקרה זה, יש צורך לפרק את הכורסא בכל דרך אפשרית, על מנת לאפשר את פינויה מהבית, וזה בדיוק מה שמציעה לכם חברת שי פינוי דירה – פינוי כורסא

חברה מקצועית ומובילה בפרישה ארצית

שי פינוי דירה היא חברה מקצועית ומובילה המציעה את כל סוגי שירותי הפינוי לכל מגזרי המשק ובפרישה ארצית מלאה, לרבות פינוי דירות ובתים, פינוי מחסנים וגגות, פינוי מקלטים ומרפסות ועוד. אנו נגיע אליכם עם צוות מקצועי ונבצע פירוק של הכורסא ועל פי הצורך גם ניסור שלה על מנת שניתן יהיה לפנות אותה מהדירה בחלקים קטנים.

צוות עובדים וכלי עבודה מקצועיים

לרשותנו צוות עובדים מקצועיים, מיומנים ובוגרים, העוברים הכשרות תקופתיות סביב כל שירותי הפינוי של החברה, וכן סט שלם של כלי עבודה ואמצעי שינוע מקצועיים המאפשרים לנו לפנות את הכורסא בכל תנאי ובכל מצב, לא משנה מה גודלה המקורי או מה רוחב הדלת.

אפשרות פינוי באמצעות מנוף

כמו כן, במידה ובדירה ישנה מרפסת גדולה או חלון גדול בסלון, אנו מציעים שירות של פינוי הכורסא באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע, ומאפשר לפנות את הכורסא כיחידה אחת ללא כל פעולת פירוק. תדרוש המשימה את אשר תדרוש, אנו נבצע את המשימה ונפנה את הכורסא מביתכם בצורה מקצועית וזהירה.

שירות יוצא דופן לכל לקוח

חברת שי פינוי דירה מקפידה על סטנדרטים גבוהים של שירות מקצועי ואדיב, ביצוע מהיר של המשימה, ביצוע נקי ושקט מבלי להפריע לשכנים, עמידה בלוחות הזמנים בצורה מדוייקת, שמירה על ניקיון ושלמות קירות המבנה ועוד.

צרו קשר לביצוע הזמנה

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, לקבל את כל המידע הדרוש לכם אודות השירות ובתוך זמן קצר נגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש, נפנה את הכורסא מביתכם ונעביר אותה אל יעד פינוי מורשה על פי החוק.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו