פינוי ירושות מקצועי- גם משרדים

שירות מקצועי ואיכותי

לעיתים אנו נתקלים בירושות מהסוג הלא פרטי, כלומר נדל"ן מסחרי כדוגמת מחסנים או משרדים. משרדים למשל דורשים טיפול אחר, שכן הציוד הנמצא בו הוא ציוד יקר מאוד לרבות מחשבים, מכונות צילום, סורקים, פקסימיליות, מקרנים, מכונות קפה וכדומה,. פינוי ירושות מקצועי מתמחה גם בעיזבונות מהסוג הזה והשירות שאנו מציעים לכם דואג לכ פינה במשרד. במידה וירשתם נכס כזה, אנחנו החברה הנכונה לטפל בו, במידה וכמובן אף אחד מהיורשים אינו מעוניין בשימוש בנכס בעצמו.

ממכונת הקפה ועד לסיכות השדכן

משרדים הם בעלי תכולה רבה, יש בהם ים של פריטים ואנחנו מתכוונים אפילו לנעצים במגירות, ישנו גם ציוד כגון ריהוט משרדי, שולחנות כסאות, חדר ישיבות וכדומה, אנו דואגים למיון ואריזה בטוחה של הציוד בקרטונים מסווגים עליהם ירשם כל מה שהם מכילים בפנים, כך שלא צריך לפתוח כל ארגז בשביל למצוא משהו. הציוד יועבר לכל מי שירכוש אותו, ישנם משרדים אשר שמחים לרכוש ציוד משרדי מיד שנייה ואנו נשמח לעשות להם את ההובלה עד לכתובת החדשה.

בכל מקום בכל זמן

המשרד שירשתם ינוקה מכל סיכה וינוקה על ידנו, מה שיוותר לכם זה להעביר אותו לידיים חדשות, אנחנו גם נדאג לסדר למי שייקח אותו את התכולה שנתבקש. את הציוד המשרדי שירשתם, נוכל להעביר גם למחסנים, שנשמח להמליץ לכם עליהם, במידה ולא יהיה דורש לציוד, או עד שתחליטו מה ברצונכם לעשות איתו. היות ומדובר בציוד יקר וכבד, אנו דואגים לארוז ולהוביל אותו ביתר זהירות לכל מקום ונעמוד בזמנים שתקציבו לנו. אנו יכולים להעביר ציוד בצורה המקצועית ביותר גם אם מדובר בחדרי מדרגות ישנים וצרים.

פינוי ירושות מקצועי, גם במנוף אם צריך

אם נידרש לציוד הנדסי מיוחד, על מנת לפנות חפצים גדולים במיוחד, אנו ערוכים לכך ברשותנו מנוף, חבלים ובמות הרמה מיוחדות, המסייעים לנו להעביר בבטחה ציוד כבד במיוחד, שום דבר לא מעבר ליכולתנו, פינוי הנכס הוא המקצועיות שלנו ואנו נשמח להוכיח את עצמנו בכל דבר לו נידרש, עליכם חלה הרשות, עלינו חלה החובה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו