פינוי ירושות ועיזבונות

שירות מקצועי 

מוות של אדם קרוב הוא אחד הדברים הכואבים, אך עם הכאב והעצב צריך להתעשת ולדאוג לעיזבונות של אותו אדם. כשהעיזבון הוא בית ייתן למכור אותו או להשכיר אותו לדייר חדש אך צריך לפנות את הציוד שהשאיר בבית הנפטר בכדי שניתן יהיה לאכלס את הבית מחדש. ישנן חברות רבות כמו clear-team אשר התמחותם היא לפנות דירות, והן נותנות שירותים נוספים כמו פינוי משרדים, פינוי מחסנים, פינוי פסולת, פינוי אספנות כפייתית, פינוי רהיטים ישנים וכל שירותי הפינוי למגזר הפרטי או העסקי. והכל תוך רמה מקצועית גבוהה ואמינות כמובן.

על מה צריך לתת את הדעת?

אדם ההולך לעולמו משאיר אחריו זיכרונות, נוסטלגיה, ולא מעט פריטים בעלי ערך רגשי לקרובים אליו. כשאנו רוצים לעשות פינוי ירושות ועיזבונות עלינו לקחת בחשבון את כל אלו, ולהקדיש מספיק זמן לפני כן בשביל למיין את מה שחשוב לשמור ומה שלא. בעיקר אם החברה המפנה היא חברה העושה פינוי דירות בחינם, כשהחינם הוא לא ממש ללא תמורה אלא בתמורה לציוד המפונה. אם אתם לא רוצים שהם ייקחו איתם תמונות היקרות לליבכם, או כל פריט אחר בעל ערך סנטימנטלי רצוי שתעברו כמו שצריך על הציוד לפני שהם מגיעים אליכם.

ניקיון

פינוי ירושות ועיזבונות אינו מספיק כשרוצים לפנות בית של מישהו שכבר איננו איתנו ולשכן בו דיירים חדשים אלא צריך גם לנקות את הבית. תלוי כמובן כמה הנפטר היה אדם ששומר על ניקיון אך ברוב המקרים יש לא מעט עבודה בשביל להכשיר את הבית לדיירים החדשים, ולכן, אם אתם לוקחים חברה כמו clear-team כדאי לכם לקחת כבר גם את שירותי הניקיון וכך להוריד מעצמכם את כאב הראש הזה גם אם הוא עולה עוד קצת כסף.

חברת clear-team היא החברה המובילה בישראל בכל הקשור לשירותי פינוי דירות, מחסנים, משרדים וכל חלל אחר, אז אם אתם רוצים מקצועיות, אמינות וחיוך בעבודה פנו אלינו ונשמח לענות לכם על כל שאלה וכמו כן לספק לכם את שירותי פינוי הדירות שאנו עושים עבור לקוחותינו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו