פינוי ירושות ועיזבונות לבעלי עניין

זה הזמן לעשות סדר בתכולת ירושה ועיזבון

ירשתם דירה או כל עיזבון אחר? אצלנו ב-שי פינוי דירה, תוכלו להסתייע בשירותי פינוי ירושות ועיזבונות, ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי שיאפשר לכם לעשות סדר בענייני ירושה ועיזבון.

למי מיועד השירות?

פינוי ירושות ועיזבונות הוא שירות מקצועי המיועד ליורשי דירות ועזבונות מכל סוג ובכל סדר גודל, כאשר הזמנת השירות מחייבת הצגת מסמכי צוואה המעידים על כך שמזמיני השירות הינם היורשים הרשמיים על פי חוק.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה כולל השירות?

על מנת לאפשר גם לכם להתחיל לעשות סדר בענייני ירושה ועיזבון, אנחנו ב-שי פינוי דירה, מקיימים את שירותי פינוי ירושות ועיזבונות במספר שלבים מקצועיים הכוללים:

  • סינון ומיון מקדים של כל פריטי הירושה והעיזבון – שלב זה נועד לאפשר ליורשים ולמחזיקים בעיזבון, להגדיר בצורה המדויקת ביותר איזה פריטים מיועדים לפינוי ואיזה פריטים יישמרו אצל היורשים
  • פירוק מערכות ריהוט ישנות המצויות בשטח הנכס במקרים בהם מדובר בדירת ירושה
  • פינוי מקצועי של כל תכולת הירושה שאינה נחוצה לכם – בהתאם למצב התכולה, אנו ממיינים את הפריטים המיועדים לאתרי פסולת ומחזור ואת הפריטים בהם ניתן לעשות שימוש חוזר ואותם אנו דואגים להעביר כתרומה לקהילה על פי בחירתכם
  • ניקיון יסודי של שטח הדירה אותה קיבלתם בירושה + ביצוע עבודות תיקון קלות למתקני הדירה

פינוי דירות ירושה – מה חשוב לדעת?

דירות ירושה, הן הגדרה כוללת לכל סוגי הנכסים אותם ירשתם, בין אם מדובר בדירת מגורים, בית פרטי, מבנה בית עסק, משרד וכדומה. במסגרת השירות, אנו דואגים לפנות את כל התכולה המיותרת המצויה במקום, וזאת בהתאם להחלטה המקדימה שלכם לגבי אופן השימוש בנכס: האם תהיו מעוניינים למכור או להשכיר את הנכס, האם תהיו מעוניינים לעשות בנכס שימוש לטובת מגורים וכדומה. פינוי התכולה המצויה בנכס, מיושם על ידינו לאחר סינון ומיון מקדים של כל פריטי התכולה, כאשר את פריטי התכולה המיועדים לפינוי אנו דואגים להעביר לאתרי פסולת ומחזור בסביבת הנכס.

במקרים מסוימים, דירות ירושה הן דירות מגורים ישנות ומוזנחות, המחייבות אותנו לפעולות חיטוי וניקיון כחלק מקדים לתהליך הפינוי עצמו וגם לאחריו. במקרים אלו, אנו מעמידים לרשותכם ניסיון רב שנים בכל הנוגע לפינוי דירות מוזנחות ודירות אגרנות המתאפיינות בין היתר בעומסי יתר של פריטי תכולה.

קונה ירושות תמורת פינוי מקצועי

במידה ואתם מחזיקים בפריטי ירושה מעניינים ושווי ערך כספי, אנחנו ב-שי פינוי דירה, מאפשרים לכם להסתייע בשירותי הפינוי המקצועי במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד, וזאת בתמורה למסירת פריטי הירושה הרלוונטיים לגבינו. למידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים לצלם לנו את פריטי הירושה אותם אתם מעוניינים למסור או למכור ולשלוח את התמונות לוואטס אפ 

למידע נוסף על פינוי ירושות ועזבונות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו