פינוי ירושות וחצרות

מפנים הכל 

פינוי ירושות הינה עבודה מורכבת וקשה אשר אין להקל בה ראש. לעיתים קרובות היא אורכת זמן רב ומלווה בתהליכי ארגון ארוכים ומסועפים, פינוי פרקטי מסובך ושיקום ארוך לא פחות. העבודה קשה הן מנטאלית מכוון שהיורש החוקי עלול להתמודד עם חפצים שונים אשר יזכירו לו נקודות שונות ושובות מחייו, אשר מתגלמות בחפצים השונים, שנשמרו זה שנים רבות במקום מסיים. אולם, פעמים רבות אף יש להתמודד עם מצבור של חפצים שונים, אשר אין בהם כבר שימוש ותכלית ושסתם נאגרו ונשמרו, מבלי סיבה הנראית לעין. החפצים שלא זרקו יכולים להישמר בדירה עצמה, במחסנים, או בחצרות, חצרות בעלי פוטנציאל אדיר שלא יכול להתממש, עקב הצטברות החפצים. מעבר להפסד הכספי שטמון באי ניצול החצרות, אסיפת החפצים בהן אף מהווה לא פעם מפגע תברואתי רציני, בו יש לטפל הזריזות, יעילות ומקצועיות.

מה ניתן לפנות?

כל דבר בעצם. לעיתים, עקב בדידות, קושי לזרקו ולהיפרד מדברים או סתם אובססיביות שהולכת ומתפתחת, מקצינה עם השנים, לאנשים רבים יש קושי להיפרד מחפצים שונים. זאת ועוד, לעיתים, אנשים לא רק שאינם יכולים להיפרד מחפצים רבים, הינם אף אוספים חפצים מכל הבא ליד. כך ניתן להגיע למצב שחצרות יהיו משופעות במוצרי חשמל ישנים שאינם עובדים עוד ואינם כלל תקינים, או שהחצרות יהיו מלאות באביזרי נוי מסיימים, שמזמן כבר נהרסו והפכו למפגע תברואתי. אנשים שונים החלו לאסוף פריטים שונים שבהתחלה היה בהם חן, כגון גמדי דשא, אך עם הזמן הם עברו את הגבול והחלו למלא את החצרות באותם הפריטים, עד שלא היה מקום לזוז בכלל וכל החצר התמלאה בהם. יש לציין שנית כי אותם חפצים שונים, אינם רק יוצרים בלאגן רבתי, אלא אף, לעיתים, הם בגדר מפגע תברואתי. (כלומר, פינוי ירושות אף מטיב עם הסביבה).

אך מתבצע הפינוי?

ביעילות, זריזות ומקצועיות. חברות שונות, אשר מתמחות בפינוי ירושות וחצרות, פיתחו לעצמם שיטה שלא מאכזבת. תחילה אותן החברות הוגות תוכנית עבודה מסודרות, כדי לראות ולהבין עם מה יש להן להתמודד. לאחר מכן אותן החברות יתחילו במלאכת הארגון והמיון, כך יידעו אילו חפצים ניתן לפנות ואילו חפצים ראוי להשאיר. לאחר מכן יחל הפינוי הפרקטי עצמו, בו חפצים שאין בהם שימוש יותר, יושלכו. השלב האחרון יהיה ארגון החצר מחדש, שיקומה וניקיונה. יש לציין שבכל שלב, החברות יעדכנו וישתפו את היורש החוקי, כדי שלא ייווצר מצב שדברים אשר רצה לשמור, ייזרקו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו