פינוי ירושות והתמודדות עם כאב

מפנים ירושות 

הידע על מעגל החיים אמור כביכול להכין אותנו אל תחושות האובדן והאבל שאנו חשים בעת פטירתו של אדם קרוב, ואולם, בד"כ לא מקל המצב במאום על ההתמודדות המורכבת והארוכה עם המצב. בינתיים, החיים שלנו ממשיכים- ועמם גם האילוצים היומיומיים שאינם מתחשבים ברצון הנפש שלנו לתקופת קיפאון- בין השאר מדובר על מבול של סידורי לוויה, התמודדות עם ביטוחים ורכושו של הנפטר. אולם במקרה של דירת ירושה, כמעט תמיד אפשר לחכות זמן מה עד ההתמודדות- אין ספק שלעיתים התמודדות מהירה נדרשת, והתמודדות זו קשה נפשית ופיזית למוטבים ההמומים. התמודדות עם אינספור חפצים שאינם שלכם יכולה לקחת מכם זמן רב מאוד, ריהוט וחפצים כבדים יכולים לאתגר אתכם פיזית- וייתכן אף שלא תוכלו כלל להתמודד עמם אם דירת הירושה נמצאת במקום בעייתי או דורשת פינוי בעל ציוד מורכב. כל זאת, עוד לפני שדיברנו על הקושי הנפשי הכביר של התמודדות עם הצבעים, הריחות והמוכרות של החפצים של הנפטר. אפשר בהחלט להקל על ההתמודדות עם המצב ע"י הזמנה של אנשי מקצוע מיומנים שיעשו עבורכם את הפינוי- הרימו טלפון אל חברת "צוות פינוי דירה" וראו איך ההתמודדות הנפשית סביב הפינוי הופכת להיות מורכבת הרבה פחות עבורכם.

הלך לעולמו בשיבה טובה

אם הנפטר שהלך לעולמו הלך בשיבה טובה- הסיכויים טובים שתמצאו את עצמכם טובעים באין ספור חפצים, רהיטים ודברים שיש לפנות מהדירה. חפצים רבים יהיו מחוץ ליכולות השימוש ויהיו חייבים להגיע אל האשפה ואולם, קיים איסור על השלכת אשפה סתם כך בצד הדרך. כל סוג אשפה צריך להגיע אל אתר פסולת מורשה והתמודדות עם פינוי ירושות אינה שונה במהותה. חברת "צוות פינוי דירה" תערוך עבורכם את המיון לסוגי אשפה שונים, החיפוש וההובלה אל אתרי האשפה המורשים והשלכת החפצים כחלק מהשירות הכולל של החברה וללא תשלום מיוחד. חפצים אחרים של יקירכם שאינם עמנו עוד, אפשר עדיין לנצל, וגם תהליך מיון זה לא פשוט אם מדובר על מוטב אחד בלבד של הירושה או כזה שאין בידיו רכב להובלת החפצים והריהוט אל יעדם. במקרה בו תגיעו להסדר עם ארגון צדקה כזה או אחר לגבי ההובלה עצמה, הרי שאת האריזה והפינוי עליכם לערוך בעצמכם- דבר שהייתם מתקשים לעשות גם לולא היה מדובר בתקופה קשה במיוחד, כיוון שהוא גוזל זמן מהעבודה, המשפחה והחיים הפרטיים שלכם ומשאיר את הדירה בינתיים בבלגן לתקופה ארוכה. הפנייה אל חברת "צוות פינוי דירה", תמנע מכם להשקיע את האנרגיה והזמן הדרוש בעשיית העבודה באופן עצמאי. עובדי החברה המיומנים ימיינו הן את האשפה והן את החפצים לשימוש חוזר, ללא להטריד או להטריח אתכם בארגון ההובלה או בחיפוש אתרי אשפה והשלכתה. צרו קשר עם החברה עכשיו ושאלו אותנו גם על האפשרות לרכישת תכולת הדירה כדרך להוזיל את שירות הפינוי או להפכו לחינם!

להשאיר את החשוב

מהיות פינוי ירושות פינוי מורכב נפשית, קורה כי לעיתים המוטבים של הדירה לא רוצים כלל לגשת אל הדירה- מפאת הקושי הנפשי העצום. הציפייה כי הכאב ידעך עם הזמן עלולה לעכב את הפינוי בחודשים רבים. בעת הזמנת פינוי עיזבון מקצועי, אצל חלק מהמוטבים קיים חשש כי צוותים המפנים עלולים להשליך גם חפצים בעלי ערך סנטימנטלי או ערכי כגון תמונות, תכשיטים ומסמכים חשובים. אין סיכוי שדבר כזה יקרה אם תזמינו כבר היום את מומחי חברת "צוות פינוי דירה", לערוך את הפינוי שלכם. דייקנות וכבוד לחפצים לא תגרע במאום ממהירות העבודה ולא ימנע מהמוטבים לשמור את החפצים בהם הם מעוניינים, הן מסיבות סנטימנטליות או ערכיות. בעת עריכת תיאום ציפיות ראשוני עם מומחי פינוי של "צוות פינוי דירה", יש לציין האם בעלי הדירה מעוניינים לשמור חפצים מיוחדים, תכשיטים ומסמכים. אלה ימוינו בנפרד מבין שאר החפצים ויארזו לחוד. כך שבסיום הפינוי יוכלו המוטבים לקבל לידיהם את החפצים ולעבור עליהם בעצמם, בכל עת שנוח להם, ללא הצורך בהשבתת דירת הירושה לשם שמירתם. צרו קשר עם המומחים שלנו עוד היום ותחושו מיד כי הפקדת החפצים היקרים לכם בידי "צוות פינוי דירה", הינה הבחירה הטבעית והנכונה ביותר עבורכם.

להכין לצעד הבא

כאמור, החיים אינם מחכים ומוטבים בעלי בעיות כלכליות יכולים להרוויח רבות מדירת ירושה לאחר פינוי ירושות. אפשר למכור את הדירה או להשכיר אותה, ובכל מקרה, מדובר ברכוש השווה כסף רב. השכרת או מכירת הדירה היא גם צעד נוסף בדרך אל ההחלמה מהאבל, שכן היא מקדמת דרך עשייה והתמודדות עם המצב. לאור כך, מובן כל זמן בו הדירה גדושה חפצים ואינה עוברת תהליך פינוי דירה וירושה אתם מפסידים את הפוטנציאל הכלכלי שלה. פינוי דירה למכירה הנעשית באופן בטיחותי ויעיל ע"י מקצועני "צוות פינוי דירה", יכולה לתת בידיכם דירה ריקה ומוכנה לאכלוס ממש בעניין של ימים ולעיתים שעות, תלוי בכמות החפצים והשירותים בהם אתם מעוניינים עבור הדירה. אצלנו ב"צוות פינוי דירה", אפשר להזמין גם שירותים משלימים עבור הכנת הדירה לאכלוס מחודש- כך שחוץ ממיון, אריזה, פינוי והוצאת האשפה והחפצים המיותרים, תוך הקפדה על כל חוקי השלכת הפסולת- תוכלו לקבל גם שירותי שיפוץ קלים וקוסמטיים כגון סתימת חורים וצביעת קירות, שירותי ניקיון מתקדמים ויסודיים הכוללים שימושים בחומרים אנטיבקטריאלים מהשורה הראשונה בשוק כיום ואפילו הדברה. אל תהססו להרים טלפון ולברר על השירותים הנלווים המעולים שלנו! העמדת הדירה השלמה תאפשר לכם להכניס דיירים או להציעה למכירה מיד בתום העבודה וללא עיכובים נוספים או התעסקויות עם ספקי שירותים נוספים.

על ההיבט הכלכלי של הפינוי

תהליך עריכת פינוי הירושה בחברת "צוות פינוי דירה", מתרחש באופן הבא: אחרי דיון ראשוני בטלפון יגיע אל דירת הירושה מפנה ירושה מומחה שיבדוק ויעריך את מצב הדירה והפינוי. הוא יבחן את כמות החפצים, אפשרויות הפינוי (האם למשל יש צורך במנוף או קיימת מעלית), חנייה עבור משאית הפינוי ועוד. חשוב שתדעו כי קיימת אפשרות במקרים רבים לערוך פינוי תכולת דירה בחינם או לפחות בעלות מוזלת מאד בשל מכירת חפצי הדירה אל חברת "צוות פינוי דירה". לעיתים מדובר על חפצים ספציפיים אותם יכולה החברה למכור לחנויות יד שנייה ובכך לקזז את עלות הפינוי עבורכם, פעמים אחרות מדובר על רכישת תכולת הדירה כולה- גם את הפרט הזה יוכל לאומר לכם מפנה הירושות במפגש ההערכה- צרו קשר עכשיו כדי לברר האם גם הפינוי שלכם יכול להיעשות חינם. באם תרצו להוסיף לסל השירותים שתזמינו בחברה גם לניקיון, צביעה והדברה- מחיר העבודה עלול שלא להתקזז כליל אך בהחלט להיות מוזל. בחברת "צוות פינוי דירה"ית, מדובר על מחירים סבירים לכל כיס ועבודה מהירה ואיכותית בהחלט, כך שתוכלו להכניס דיירים או למכור את הדירה מיידית- ולהרוויח בכך כספים גדולים הרבה יותר במהירות גדולה יותר. ההשקעה בחברתנו נותנת לכם שקט נפשי והתמודדות מהירה- כבר מהטלפון הראשון.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו