פינוי ירושות ודירות ישנות ומוזנחות

פינוי ירושות? פונים לשי

לעיתים קרובות, ישנם מקרים בהם ניתן למצוא דירות ישנות ומוזנחות, מלאות בחפצים ישנים ומגוונים. חלק מן החפצים ניתן לפנות ואף הדור הבא, במסגרת פינוי ירושות, יוכל להשתמש בהם. אולם, ברבים מן המקרים, ניתן למצוא חפצים רבים, חסרי תכלית ומהות יותר, שלא ניתן לעשות בהם שימוש כלל. אותם חפצים לא נזרקו מעולם עקב קיבעון ודוגמטיות, קשיים סנטימנטליים לעשות כן. בנוסף, חלק גדול מהדירות אף לעיתים סבל מהזנחה מתמשכת, עקב אותו דוחק שנוצר בעקבות חפצים ישנים שלעולם לא נזרקו. דבר זה יוכל ליצור סביבה לא נעימה בעליל, חשוכה, אטומה ואף לעיתים מצחינה. במקרים קיצוניים, אותם חפצים רבים עלולים להיחשב כמגע תברואתי. במקרים קיצוניים מסוג זה, יש לפנות הן את הדירות והן את הירושות. יש להוסיף כי אותן דירות מוזנחות, ברבים מן המקרים, אף ישכנו במבנים ובניינים ישנים, מה שאף יקצין ויוסיף לבעייתיות בעניין. (ויקשה על הפינוי המסודר).

כיצד בכל זאת ניתן לפנות מקומות מסוג זה?

יש להעמיד תוכנית פינוי מסודרות ומאורגנת. יש חברות רבות אשר מתמחות בפינוי ירושות ודירות ישנות. מדובר במקצוענים בעלי ניסיון רב, אשר שמחים לתרום מניסיונם הרב ולסייע בהליך הפינוי המורכב. אותם חברות מתעסקות אך ורק בנושא זה ונתקלו בכל סוג של פינוי אשר ניתן לחשוב עליו: פינוי דירות של אספנים ואגרנים כפייתיים, פינוי דירות לאחר שריפות ועוד.

איך הפינוי מתבצע?

יש שלבים מסודרים אשר הוכיחו את עצמם בעבר. בשלב הראשון יתבצע מיון של מוצרים, הכל כמובן בליווי היורש החוקי של הדירות. בשלב המיונים ימיינו חפצים חשובים וערכיים, ויפטרו מחפצים ישנים אשר אין בהם כלל שימוש יותר. השלב השני יהיה פינוי מקצועי, ללא רבב, של אותם חפצים, אשר תוכננו להיות מפונים, בתוכנית שסודרה לפני. הפינוי יהיה מהיר, יעיל ואיכותי. השלב הבא יהיה שיקום הדירה המפונה. במסגרת שלב זה, יתבצעו סידורי ניקיון מקיפים לדירה, שירותי צביעה ואף הדברה, אם יש צורך בכך. בנוסף, אם יהיה צורך, יתבצע פירוק רהיטים ישנים, אשר מהווים מפגע תברואתי. יש לציין שהכל ייעשה בליווי היורשים החוקיים של הבית. פינוי ירושות מסוג זה, הוא הדרך היעילה, מהירה ומקצועית ביותר שניתן לעלות על הדעת. ניסיון של שנים, מחברות שמתמחות בנושא שנים, לא יאכזב אף לא לקוח אחד.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו