פינוי ירושות בבת ים

שי פינוי ירושות בבת ים

פינוי ירושות בבת ים – אם קיבלתם כבר לפני מספר חודשים דירה בירושה בעיר בת ים ואתם עדיין יודעים מה לעשות איתה, הרי שיש לפניכם משימה לא קטנה .

אומנם אמת היא כי אתם תהיו חייבים להחליט בשלב כזה או אחר מה אתם רוצים לעשות עם הדירה, אך לפני הכל, יהיה עליכם לפנות אותה מכל התכולה שלה דירות שעוברות בירושה הן לרוב דירות שהיו שייכות לאנשים מבוגרים, וכתוצאה מכך, יש בהן לרוב הרבה מאוד חפצים והרבה מאוד ציוד שלא תמיד מעניין את מי שקיבל את הדירה בירושה .

אם הגעתם למסקנה שאתם הולכים לאיבוד בין כל החפצים שיש בדירה, תוכלו להתקשר אלינו, לחברת מומחה פינוי דירה, ואנו נדאג לעזור לכם יש לנו ניסיון עשיר ביותר בכל התחום של פינוי ירושות בבת ים, כך שאנחנו בהחלט יכולים להיות הכתובת שלכם לקראת צעד ראשון של ארגון הדירה שעברה אליכם בירושה .

הצוות המקצועי

אצלנו בחברת מומחה פינוי דירה, אנו מבינים כי ברוב המקרים כאשר אדם מקבל דירה בירושה, הרגשות שלו יכולים להיות רגשות מעורבים 

מצד אחד, האדם שמח מאוד בדרך כלל על קבלת הדירה, כי מדובר על עזרה כלכלית משמעותית ביותר, גם אם הדירה היא דירה קטנה לעומת זאת, מצד שני, מדובר בדרך כלל על אובדן של אדם יקר, כי הדירה עוברת בירושה בדרך כלל מההורים אחרי מותם .

את כל הדברים האלה הצוות המקצועי שלנו מבין ולוקח בחשבון בעת מתן השירות, והתוצאה היא כי אתם מקבלים שירות אדיב מאוד, אשר מבין את הרגישות שבה אתם נמצאים פינוי ירושות בבת ים בחברתנו מתבצע על ידי אנשים מיומנים מאוד, אשר יעמדו לצדכם לכל אורך הדרך יחד עם זאת, ויחד עם הרגישות המופעלת מצד אנשי הצוות שלנו, מדובר על אנשי צוות חסונים ביותר, אשר יכולים להתמודד עם סחיבה של כמות אדירה של חפצים .

אם תחשבו על זה, אולי באמת הייתם יכולים, באופן תיאורטי, לפנות לבד את דירת הירושה שקיבלתם, אך מדובר על סחיבה של משקלים כל כך גדולים, כך שטבעי שלא תרצו לעשות את העבודה הזו לבד.

פינוי ירושות בבת ים – השירות מתאים לכולם

אין זה משנה כלל אם אתם אנשים צעירים או זקנים, השירות של פינוי ירושות בבת ים יכול להתאים לכל אחד ואחד מכם, כי ברור שלרוב האנשים קשה להרים את הכורסאות הכבדות .

בנוסף לכך, אין משמעות לגיל שלכם או למצב המשפחתי שלכם בשיקול של האם לקרוא לאיש מקצוע או לא, פשוט בגלל הציוד שעומד לרשותכם לאדם פרטי, ברוב המקרים אין משאיות ואין מכולות אשר בעזרתן הוא יוכל לפנות את כל הציוד מהדירה, ואילו לחברה מקצועית אשר נותנת שירותים של פינוי ירושות בבת ים, בהחלט יש ציוד מתאים אשר עוזר לה לבצע את העניין מהר יותר .

השלב הראשון

ביום שבו תחליטו להתקשר לחברה שלנו כדי לקבל שירות של פינוי ירושות בבת ים, אתם תתחילו את התהליך של פינוי דירה הירושה שלכם, אשר בחברתנו כולל שלבים שונים, לפי הצורך .

בשלב הראשון תוכלו לקבל מאתנו ייעוץ לגבי הפינוי, כלומר מענה על שאלות כמו איזה ציוד כדאי לפנות, האם כדאי לפנות את הכל ביום אחד וכדומה במסגרת הייעוץ יגיע איש מקצוע לדירת הירושה שלכם ויבדוק את כמות הציוד שיש לפנות, ובהתאם לכך אפשר היה לקבוע את יום הפינוי ואת מספר אנשי הצוות שכדאי לשלוח לדירת הירושה כדי שהפינוי יתבצע על הצד הטוב ביותר .

השלב השני

בשלב השני תוכלו לקבל עזרה בתחום של מיון החפצים, כי לבד יהיה לכם מאוד קשה להחליט מה כדאי לזרוק ומה כדאי להשאיר .

אם, לדוגמא, בדירת הירושה שלכם בבת ים יש הרבה מאוד ניירות אשר אין לכם מושג אם הם עתידים לשמש אתכם או לא, אנשי המקצוע שלכם יוכלו בהחלט לעזור לכם להחליט זאת אנשי המקצוע שלנו הם מיומנים מאוד, כך שתוך שניות ספורות הם יכולים להבין האם מסמך מסוים הוא חשוב לכם או שאתם יכולים לזרוק אותו ללא כל חשש .

את שלב המיון של החפצים תוכלו לעשות עם אנשי הצוות שלנו לגבי כל החפצים שיש בדירה, ובדרך זו יהיה מאוד פשוט מאוחר יותר לבצע את הפינוי עצמו.

השלב השלישי

הפינוי עצמו .

ביום הפינוי מגיעים אנשי המקצוע שלנו לדירת הירושה שלכם, עם כל המכולות שהם זקוקים להם וציוד אחר נוסף לעיתים יש דירות אשר נמצאו בקומות גבוהות בבניינים ללא מעלית, כך שבמקרים כאלה אנשי הצוות שלנו יוכלו להגיע עם מנופים ובעזרתם להוציאה את תכולת הדירה ביתר קלות ויותר מהר .

הפינוי עצמו נמשך רק כמה שעות, כי הכל כבר סודר והוחלט מראש, כך שמדובר על עבודה פיזית בלבד.

השלב הרביעי

השלב האחרון הוא השלב שאחרי הפינוי, והוא כולל את ניקיון דירת הירושה שלכם בבת ים .

החברה שלנו, שנותנת שירותים של פינוי ירושות בבת ים, מאמינה שהמשימה שלה מושלמת רק אם היא גם מנקה עבור הלקוחות את הדירות בצורה כזו, בתום הפינוי תוכלו מייד להתחיל להשתמש בדירת הירושה שלכם, מבלי שיישאר לכם דבר לעשות מה מבחינת ניקיון או סידור .

לאור האמור לעיל, פינוי ירושות כולל התעסקות רבה. הצורך להחליט מה לפנות, הצורך למצוא לאן לפנות ומה לעשות עם החפצים הישנים, הצורך לפנות רהיטים כבדים ותכולה רבה והצורך להתמודד עם פינוי הירושה בעתות של צער ואבל הופכים את המשימה לכמעט בלתי אפשרית ללא סיוע של אנשי מקצוע מיומנים . חברת פינוי מקצועית יכולה לתת את המענה הטוב ביותר



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו