פינוי ירושות איך?

פינוי ירושות – איך עושים? 

ירושה היא תמיד עניין שהיחס אליו הוא אמביוולנטי. מצד אחד, ירושות פרושן מוות של מי מבני המשפחה – אולי הורים, ומצד שני, ירושות הן קבלה של רכוש, לעיתים רב, הכולל דירה, סכומי כסף ועוד. כאשר יורשים דירה, בדרך כלל צריך לפנות אותה אם לשם מכירה או אם לשם העברת הזכות לגור בה למי מבני הדורות הבאים. ואז מתלבטים בשאלה – פינוי ירושות איך?

פינוי ירושות בדרך הקשה

אפשר להחליט לעשות פינוי ירושות לבד. כלומר, כל היורשים מגיעים ביחד מספר פעמים בכדי לפנות את אותה ירושה בה מדובר.

הדרך הזאת נחשבת לדרך הקשה משום שקשה מאוד לתאם זמן שיהיה מתאים למספר אנשים, ואם צריך להיפגש מספר גדול של פעמים הרי שפינוי הירושה יכול להיגרר למשך שבועות ואפילו חודשים ארוכים. אם יש מי שלחוץ כספית, הרי שיכולות לצוץ מחלוקות ומריבות בין בני המשפחה.

גם אם מצליחים לתאם זמנים למפגשים, הרי שפעמים רבות חפצים בדירת ירושה גורמים להעלאת זיכרונות, נוסטלגיה, וסיפורים אל העבר, מה שכמובן מעכב את פינוי הירושה באופן ניכר.

פינוי ירושות בדרך הקלה

אם תשאלו: פינוי ירושות איך? – התשובה היא: בעזרתם של אנשי מקצוע בתחום. מי שמאמין במקצוענות, ועושה את עבודתו במומחיות, יודע להעריך מקצועיות ומומחיות של אנשים אחרים – כל אחד בתחומו.

אנשים שמקצועם הוא פינוי ירושות, הם אנשים עדינים ומתחשבים. מה שבשבילם הוא רכוש זר, ולעיתים ללא ערך כספי רב, מהווה עבורכם רכוש בעל ערך ריגשי, ולכן, הם יודעים איך לעבוד בנחישות ובצורה עניינית, ויחד עם זאת תוך תשומת לב לאנשים הזקוקים לשירותים המקצועיים שלהם.

בדרך כלל, פינוי ירושות מתחיל במיון. צריך להחליט מה לעשות עם כל אחד מהחפצים והפריטים שנמצאים בדירת ירושה. אנשים

שעוסקים בפינוי ירושות הם בעלי תביעת עין טובה הנובעת מניסיון רב שנים, ולכן, יכולים לעשות את עבודת המיון בזריזות וביעילות. את החפצים שיש להם ערך משפחתי, ריגשי, נוסטלגי, כמו: תמונות, צילומים, תעודות, מזכרות ועוד, הם מעבירים ליורשים בצורה מרוכזת ומכובדת. ואלה, בזמנם הפנוי יכולים לשקוע בהם – ובינתיים, עבודת הפינוי לא מתעכבת.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו