פינוי ירושה עוד בימי בראשית

מאז ועד היום

ירושה הינה סיטואציה המוזכרת  כבר בערב כניסת העם לארץ המובטחת, עוד לפני שנעשתה חלוקת הארץ לשבטים. עיקרי ההלכה מטפלים בסוגייה מי האדם הזכאי העומד בראש הרשימה לירושת בן משפחה. אותו נוסח תקף גם לפי חוק מדינת ישראל וגם על פי ההלכה. כיום עדיין נתקלים אנשים רבים בריבים על זכאות נכס אותו קיבלו בירושה. לא פעם משפחה מקבלת דירה עמוסה פרטים, ועליה לחלוק שווה בשווה עם שאר בני המשפחה. במקרים אלו עדיף למכור הכול ולהתחלק בכסף שהתקבל בפעולת פינוי ירושה.

מכירה

אכן מכירת הנכס והתחלקות ברווחים הינה אופציה אידיאלית השומרת על צדק, ולא פוגעת באיזון המשפחתי. רק מה  שהרבה אנשים אינם יודעים הוא שניתן להרוויח כסף גם על שאר ריהוט ותכולת הבית. הדרך הקלה  להגיע אל קהל יעד פוטנציאלי לצורך מכירה, הוא ליצור קשר עם חברה שעוסקת בקניית ירושות. חברות כאלו קיימות ויש למצוא שחלקן יותר איכותיות ואמיניות מרעותן. לאחר שניפית בזהירות את החברה שנמצאה כאמינה, יש לזמן אותה אל הבית ולבקש הצעת מחיר.

רווח מן ההפקר

ישנם מקרים בהם הוחלט על מכירת הבית, ועל מכירת הציוד, אך נשאר הצורך לפנות את כל שאר הדירה ולהכינה למצב הראוי להשכרה. לשם כך משמח לדעת שקיימות חברות פינוי ירושה המציעות שירותים מגוונים הכוללים פינוי פסולת למכולות מורשות, פירוק ארונות, השארת הדירה במצב נקי, הוצאת הדברים אל מחוץ לבית ועזרה במיון ואריזה. כל השירות הזה מוצע אומנם בחינם, אך החברה אינה יוצאת מופסדת כיוון שהיא זוכה מן ההפקר, כלומר רשאית לספח אליה כל אובייקט שנמצא כבעל ערך עבורה.

יתרונות

לשיטה זו יש מספר יתרונות. קודם כל לא נדרש מכם הוצאה  כספית, שנית אתם מקבלים עובדים רציניים ואחראים, שלישית אתם יודעים שחלק מהחפצים ימצאו בית חדש, דבר שרציתם בו, אך לא היה לכם את משאבי הידע  הנדרשים על מנת לגרום לזה לקרות לבד. בעת פניה לחברת פינוי ירושה חשוב לסגור מראש זמנים, אילו פעולות הפינוי כולל, כמה אנשים יפעלו במקביל, מהי רמת המקצועיות ואיך הם משנעים חפצים גדולים.


 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו