פינוי ירושה – למי מתאים?

מי מזמין שירות זה?

פינוי ירושה מתגלה לעיתים כסיטואציה שצריך להיערך אליה מעכשיו לעכשיו. לא פעם התהליך מלווה בתהליכים רגשיים, כגון הקושי להחליט מה ניקח אתנו, מה ייזרק, מה ייתרם, על מה נאלץ לוותר לטובת קרוב משפחה אחר ומהו התזמון הנכון. בנוסף זהו תהליך הדורש הערכות מוקפדת ופינוי זמן. במיוחד עבור סיטואציות כאלו קיימות חברות אשר ייעשו את כל הנדרש בפינוי עמכם ועבורכם.

הקושי בתהליך פינוי ירושה

הקושי בתהליך פינוי ירושה יכול  להקשר לזיכרונות, הקושי להרפות מן הנפטר, או פשוט קושי בשינוע החפצים. כמו  כן לעיתים רבות כאשר מדובר בירושה, המצב רגיש, מצב בו שותפים מספר נפשות קרובות אשר צריכות לפעול ביחד, לקבל החלטות משותפות ולשמור על רגישות. לא פעם מכירת הנכס בכללותו על כל תכולתו מתגלה כפתרון היעיל ביותר עבור כל הצדדים, הרי שאז אין יותר צורך להתעסק עם חפצים אלא עם כסף, סיטואציה יותר פשוטה ונטולת רגשות.

רווח לשני הצדדים

חברה המפנה את בית הנפטר ללא עלות כספית, תימצא כפתרון הולם יעיל וחסכוני. כמובן שגם החברה המטפלת תצא מורווחת. חברות רבות מציעות את שירותיהן בתהליך הפינוי בתמורה לחפצים המצויים בה. חלק מהחפצים הם יעבירו לנזקקים, חלק יזרקו וחלק הם עתידים למצוא כפריטים טובים שיש בהם ערך כספי עבורם, אם ע"י מכירתם ב"שוק הפשפשים", מכירה לחנות יד שנייה, או שיפוצם. כמובן שאין לקחת כל חברה ויש לעבור ולבדוק לפני כן מספר סעיפים, על מנת שלא תתוסף עוגמת נפש ותצאו מרוצים ונשכרים.

יחס

יחס הינה מילת המפתח בסיטואציה רגישה כגון פינוי ירושה. אחרי הכול מדובר בחפצים המשומשים על ידי אדם היקר לכם וגם אם ייעודם להיזרק, חשוב להרגיש שהאדם המטפל בכך עושה זאת בצורה הולמת, מתחשבת ומקצועית. על כן חשוב לבחור בחברה עם המלצות חיוביות, חברה שמנוהלת נכון, חברה שהנציג עמו נפגשת לתיאום יהיה נוכח וילווה אותך בעת התהליך בצורה אישית ובכך יסגור את מעגל האמפטיה, מתחילת ועד סוף התהליך. כמו כן חשוב לסגור מראש עם החברה מהם הפריטים שאינם למסירה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו