"עומדים בפני פינוי ירושה? אלו האפשרויות לביצוע הפינוי"

מיומנו של מפנה דירות:

"ישנן אפשרויות שונות לפינוי ירושה. חשוב שתכירו אותן"

"פינוי דירות ירושה" מסביר לנו שי גולד, קבלן פינוי מוסמך "הוא תהליך פינוי מורכב יותר מפינוי דירות רגיל, וזאת משום שהוא מערב בתוכו לא מעט היבטים רגשיים הנובעים מתוך היכרותו של מזמין השירות שהוא יורש הדירה ברוב המקרים לבין בעל הדירה המנוח".

רוצים לדעת יותר על הליכי פינוי דירות ירושה? המשיכו לקרוא את הראיון אותו ערכנו עם שי גולד בנושא.

מה הם האפשרויות העומדות לרשות יורשי דירות במסגרת הליכי פינוי דירות ירושה?

"השירות המקצועי המוענק על ידינו ב-מומחה פינוי דירה ליורשי דירות הינו שירות המתמקד בשתי פעולות מרכזיות, הראשונה: פינוי של כל פריטי תכולת הירושה אותם היורש לא מעוניין לשמור או לשמר, והשנייה: ארגון מחדש של סביבת המגורים בשטח הדירה. כפועל יוצא מכך, אנו מאפשרים ליורש הדירה ליהנות גם מהליכי פינוי מקצועיים וגם מפעולות ניקיון, ארגון וסדר בשטח הדירה התורמות רבות להשבחת הנכס".

כיצד המורכבות עליה דיברת בתחילת הראיון באה לידי ביטוי במהלך ביצוע העבודות?

"מכיוון שפינוי דירות ירושה הינו שירות המוזמן בעיקר על ידי היורשים המכירים מקרוב את המנוח (המוריש), התהליך עצמו מערב בתוכו היבטים רגשיים. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר כאשר היורשים נדרשים להיפרד באופן סופי ומוחלט מפריטי תכולה ישנים אותם המנוח אסף ואגר לאורך חייו".

כיצד ניתן להתגבר ולהתמודד עם היבטים רגשיים אלו?

"הניסיון המקצועי של כמפנה דירות מוסמך, לימד אותי שהדרך היעילה ביותר להתמודדות עם ההיבטים הרגשיים הנלווים להליכי פינוי דירות ירושה היא באמצעות נטילת חלק פעיל בהליך הפינוי, ולכן אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מאפשרים למזמיני השירות להיות מעורבים בכל שלבי הפינוי, ובעיקר בשלבי מיון התכולה המתקיימים בחלקו הראשון של הליך הפינוי. במסגרת הליך המיון המקדים, אנו מאפשרים למזמין השירות לבחור אילו פריטים יוצאו משטח הדירה לצמיתות ואילו פריטים הוא ימשיך לשמור ולשמר"

מה עולה בגורל פריטי התכולה המפונים משטח הדירה?

"מכיוון שאנו מאפשרים למזמין השירות לבחור אילו פריטי תכולה יוצאו משטח הדירה, אנו מעמידים לרשותו גם מספר אפשרויות בכל הנוגע לגורל הפריטים. במקרים מסוימים, הפריטים המפונים משטח הדירה הינם במצב גרוע ולכן האופציה היחידה העומדת לרשות מזמין השירות היא להעביר את פריטי הירושה לאתרי פסולת או מחזור. במקרים בהם פריטי התכולה הינם שימושיים ובמצב טוב, אנו מעמידים לרשות מזמין השירות את האפשרות לתרום את פריטי התכולה לעמותות כאלו ואחרות עימן אנו עומדים בקשר לאורך כל ימות השנה. כמו כן, קיימת אופציה למכירת פריטי הירושה, וזאת במקרים בהם קיים ביקוש לחלק מהפריטים בשוק היד השנייה על ידי סוחרים כאלו ואחרים".

האם רק יורשי הדירה רשאים להזמין מכם את השירות?

"בהחלט כן. אנחנו ב-מומחה פינוי דירה דורשים ממזמין השירות להציג בפנינו מסמך המעיד על כך שהוא היורש הבלעדי של הדירה ותכולתה. במידה וקיימים מספר יורשים לדירה, אנו דורשים מכל היורשים לחתום על מסמך המתיר לנו לבצע את פעולות הפינוי בדירה. מסמך זה מהווה נספח להסכם ההתקשרות אותו אנו עורכים ומקיימים מול כל אחד ואחת מלקוחותינו".

מקודם דיברת על שירותים המיועדים לצורך השבחת הנכס, ואשמח אם תפרט בנושא לטובת הגולשים.

"עם סיום עבודות פינוי תכולת הירושה משטח הדירה, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה מאפשרים למזמין השירות ליהנות ממגוון רחב של פעולות ניקיון, ארגון וסדר בשטח הדירה. פעולות אלו כוללות בין היתר: ניקיון יסודי של שטח הדירה, חיטוי יסודי של כיורים, ברזים, אמבטיות וכדומה, ביצוע עבודות פוליש, סיוד קירות, צביעת קירות, שירותי הדברה ועבודות נוספות אשר נועדו להשביח את הנכס העומד לרשות היורש".




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן