פינוי ירושה ורגש

זקוקים לפינוי ירושות?

רגש הוא צורך בסיסי, הוא מה שהופך אותנו לאנשים טובים יותר, אנושיים יותר. אך מצד שני רגש מהווה הרבה פעמיים מעצור בלנקוט בדרך שידועה לנו כהכרחית. פינוי ירושה הנו אחד מהסיטואציות בהן אנשים נוטים לגלות קושי גדול, במיוחד אם הירושה קשורה לאדם הקרוב להם. פינוי ירושה דורש את הצורך להתעמת עם זיכרונות ורגשות, דבר שלכל הדעות אינו קל בתקופה רגישה. כיום כשאנו נמצאים בעידן שכבר חשבו בו על הכול, ניתן למצוא חברות שמיועדות בדיוק למטרה זו, פינוי ירושה.

חפצים ישנים

החברות הנ"ל מציעות אפשרות לקנות את העזיבון בתהליך פשוט, רגיש ויעיל. החברות מגיעות  למקום הרכש, נפגשות עם האדם שהעיזבון הועבר אליו, ואז מתחילות בתהליך. התהליך כולל סקירה ראשונית של כל הרכוש שהיורש מצא לנכון להיפטר ממנו, בשלב השני הקונה מסמן לעצמו את הפריטים הרצויים לו  ובשלב השלישי הוא מציע הצעת מחיר. אנשים נוטים להיות מופתעים אילו חפצים רצויים, חפצים ישנים, שבורים, כאלו שהם בעצמם לא היו  מכניסים הביתה, גם אם היו משלמים להם.

מחירים עדכנים

תחום קניית הירושות תפש תאוצה בשנים האחרונות. ניתן למצוא קונה שיתעניין  רק בדברי ענתיקה ותכשיטים, אך ניתן גם למצוא קונים שיחפצו בבית עצמו, בטלוויזיה הישנה ובמקרר הווינטג' .  כיוון שהמבחר כה מגוון, חברות  רציניות יכינו מבעוד מועד חוברת מקוטלגת לפי נושאים הכוללת הצעות מחיר לחפצים השונים. המחיר יכול להיערך לפי וותק החפץ, או לפי הערך של החפץ, בעיקר אם מדובר בחפצי כסף וזהב. כמובן שניתן למצוא פריטים בעלי עלות שונה ממה שיומלץ בקטלוג, הן בכיוון מעלה והן בכיוון מטה.

צעד ראשון

להרפות מחפצי ירושה מיותרים, מהווה עוד שלב בתהליך ההשלמה של מות אדם יקיר ועל כן לא פעם פינוי ירושה יכול לחכות חודשים ארוכים עד שיימצאו לנשארים מאחור הכוחות הדרושים. כל שעל אדם במצב המתואר לעשות הוא בעצם להרים טלפון אל חברה מהסוג הנ"ל. כמו כל דבר בחיים שצריך את צעד הראשון על מנת להתחיל לגלגל תהליכים. חשוב שהחברה אליה פנית, תפעל ברגישות, סובלנות, תגלה אמפטיה, לא תידחף או תלחץ ותזרום בקצב שלך.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו