פינוי ירושה והפתעות

שי פינוי ירושה

אומנם פינוי ירושה כולל בהכרח קונוטציות שליליות, כיוון שמדובר בחפצים שנשארו עמנו בשעה שהאדם חלף מהעולם, אך אם איננו קשורים ישירות לאותו אדם, ירושות יכולות להתגלות כמצבור של הפתעות, דברים מיוחדים, דברים שקשה להשיג בחנויות. כיום קיימות חברות של פינוי ירושה שהבחינו בפוטנציאל ומציעות את שירותן בפינוי התכולה , בתמורה לציוד שנישאר מאחור.  לרוב ציוד זה יימכר על ידם בחנויות של יד שנייה, שם אתה עתיד להיתקל באותן ההפתעות ולהיזכר בפעם ההיא שאתה היית האדם שחשב שאותה מנורת עמוד חסרת יעוד.

בפחים ובחנויות

ירושה הרבה פעמיים יכולה להתבטא כמצבור שלם של דברים חסרי תועלת. אך לא כל הנוצץ זהב ולא כל הישן זבל. לא פעם סיבוב ברחובות תוך התמקדות בסביבת פח הזבל הגדול, יכול לגלות לעיניים ערניות חפצים נדירים בעלי פוטנציאל לאחר שיקום. ישנה האופציה היותר נחמדה שהיא למצוא את אותם החפצים במצב כבר משוקם בחנויות רטרו למיניהן או בחנויות יד שנייה. החפצים מתגלגלים למקומות שכאלו לרוב עקב שיפוצים או בעקבות  ירושות  שאנשים קיבלו  ולא מצאו בהן ערך.

גראז' סייל

פינוי ירושה יכול הרבה פעמיים להסתיים בגראז' סייל.  גראז' סייל הינו אופציה נוספת להיפטר מירושה לא רצויה שקיבלנו, אך לעשות זאת באופן שיועיל לכיס שלנו ובצורה מכובדת המעניקה המשכיות לחפצים בבתים חמים שידעו להעריך אותם. אופציה זו מהווה הזדמנות  טובה למוכר ומצד שני יכולה להיות גם מכרה של זהב לצד השני, לקונה. במקומות כאלו ניתן למצוא דברים מיוחדים, חפצים עתיקים, מוצרים איכותיים במחירי מציאה.

עזרה

אם אדם לא מוצא את עצמו בעל יכולת מנטלית לעשות את אחת הפעולות הנ"ל עם הירושה שברשותו, כלומר אינו יכול לזרוק את החפצים ולא לערוך מכירה פומבית, אך כן ברצונו להיפטר ממנה בצורה יעילה מהירה ורגישה, חברות פינוי ירושה יכולים להתגלות כפתרון מאוד נוח  עבורו. ישנה עדיפות ברורה לחברה שלא תגבה ממנו  כסף על התהליך אלא רק תסתפק בחפצים שנותרו מאחור. כדאי לחפש אחר חברה שתעזור במיון ותפנה את רכוש הדירה בצורה מכובדת.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו