פינוי ירושה בתל אביב

שי פינוי ירושה בתל אביב

פינוי ירושה בתל אביב – אם יש לכם מוות במשפחה, שמצריך פינוי מלא של דירה, זוהי בוודאי משימה לא קלה. לא יודעים איך להתחיל? חוששים להתמודד עם הסיטואציה? אין לכם כוחות נפשיים ופיזיים לעשות את העבודה? נשמח לעמוד לשירותכם. אנחנו מתמחים בפינוי ירושה בכל חלקי הארץ, וגם במרכז ובתל אביב, ואנחנו בחברת מומחה פינוי דירה עושים עבודה מקצועית ורגישה. התקשרו אלינו היום.

מי צריך פינוי ירושה?

לרוב מי שצריך להתמודד עם פינוי ירושה בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ הם הילדים, השארים או היורשים האחרים של אותו נפטר. במקרה ומדובר באדם שהלך לעולמו והותיר רק חפצים – קרי היה רווק, אלמן או שגם בת הזוג שלו (וכמובן גם ההיפך, מאישה לגבר) הפכה לעולמה, יש כאב ראש לא פשוט למי שצריך להתמודד עם הבעיה. גם נכס, גם חפצים וגם כאב לב. אל תתמודדו עם הסוגייה לבד. בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו מתמחים בפתרון בעיות מסוג זה, ואם תתקשרו כבר עכשיו נשמח לעמוד לרשותכם.

  1. מי שמבקש בדרך כלל את השירותים שלנו הם הילדים של אותם נפטרים. הם רוצים לחדש את הדירה – כלומר להוריד ממנה את כל הזיכרונות, אחרי הכול זהו בית ילדותם, כדי שאפשר יהיה לשפץ, למכור או להשכיר את הדירה.
  2. פעמים אחדות מדובר גם במקרים של אספנים כפייתיים, שהפינוי אינו רק לוגיסטי ובירוקרטי, אלא גם מלוכלך, מסוכן ומטונף, הדורש גם מירוק של הדירה לפני שאפשר יהיה להתחיל לעשות את מה שכתוב בסעיף ב'.
  3. במקרים מסוימים יש גם פינוי כשאחד מבני הזוג עוד בחיים והוא יוזם העניין, או שהנכדים מבקשים לרשת את הדירה במקרה והילדים גם הלכו לעולמם או שאינם מעוניינים בנכס.

אנחנו עוסקים בכל אלו. התקשרו אלינו היום!

מה עושים בתכולת הבית?

ישנן ארבע אפשרויות מה לעשות בתכולת הבית.

  1. אנחנו יכולים לפנות את כל תכולת הבית עבור הדורשים אליהם הביתה, לרבות לחלק אותה ביניהם. במובן זה מדובר בהובלה "כמעט רגילה", רק שבמקום יעד אחד יש כמה יעדים.
  2. אנחנו יכולים לפנות את כל תכולת הבית לאשפה, כמובן בהתאם לחוקי העזר העירוניים (מתי מותר לעשות רעש, איפה אפשר לעשות רעש, היכן מותר לעמוד עם האוטו), יש לנו קשרים בכל העיריות בארץ, וגם תוך התחשבות בשכנים ובאיכות הסביבה. זה אומר שאנחנו מפקידים על מחזור, למשל.
  3. אנחנו יכולים לפנות את תכולת הבית לתרומה לנזקקים. בהנחה ויש דברים טובים בבית, אנשים רבים יכולים ליהנות מהם, ואפשר לעשות משהו מוסרי לזכר הנפטרים ולסייע לנזקקים, וכמובן גם להוריד צרכנות מיותרת.
  4. אנחנו יכולים למכור את התכולה – בהנחה והיא איכותית מאד ונדירה – בשוק הפשפשים ולגרוף את הכסף לכיסנו, בתרומה לעשיית העבודה בעבורכם בחינם.

מדוע לעשות את העבודה דווקא איתנו ולא לעשות אותה לבד?

קודם כל יש את הקושי הפיזי. מדובר בעבודה כבדה, שללא צוות גדול וחזק, כלים טכניים וידע בסבלות, לצד כלים לוגיסטיים כמו מנוף, כלי סחיבה ומכוניות מתאימות – יהיה לכם מאד קשה לעשות את העבודה. אנחנו מגיעים עם צוות מנוסה ואיכותי!

ובנוסף, יש הקושי הנפשי. לנו הריחוק הנדרש מהמקרה והאנשים, ולכן לא נעכב את העבודה כמו שילדים שזה עתה התייתמו נוטים לעשות.

התקשרו כבר היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו