פינוי יונים מהגג וממסתור כביסה

פינוי יונים עושים רק עם שי 

אחד מהמפגעים התברואתיים הנפוצים ביותר הוא יונים. יונים יכולות להתמקם על אדן החלון שלנו מה שיפריע לנו ויזואלית ובנוסף יונים כאלו משאירות אחריהן לשלשת ולכלוך רב ואנו מן הסתם לא נרצה את זה אצלנו, ויכולות גם להתמקם על הגג ולגרום נזק עם הלשלשת לציוד שישנו על הגג כמו דוד שמש ודוד חשמל, אנטנות של חברות כבלים וכדומה, ומסתור הכביסה הוא עוד מקום בהן אוהבות היונים להתמקם, מה שגם כן יטריד אותנו ונצטרך להתאגד עם שאר הדיירים בבניין בשביל לפנות אותן. פינוי יונים מהגג וממסתור הכביסה הוא שירות נחוץ מאוד.

פינוי מהגג

פינוי יונים מהגג יכול להתבצע על ידי חברות כמו clear-team, חברות אשר מספרות שירותים נוספים כמו פינוי מדירה, פינוי רהיטים, פינוי אגרנות כפייתית, פינוי דירה בתל אביב ובמקומות אחרים, פינוי עיזבון ועוד. היונים שבגג לא כל כך מהר יעזבו אותו מכיוון שהוא מקום מסתור נוח בשבילם כמו מתחת לדודים וכדומה, ולשם כך צריך חברה מקצועית שתעשה את העבודה כך שהיונים הללו גם לא ירצו לחזור לשם. הנזק שיכול להיגרם בגלל התמקמות יונים בגג יכול להגיע לסכומי כסף גדולים, שלא לדבר על הפן התברואתי שגם הוא לא פחות חשוב.

פינוי ממסתור כביסה

בכל בניין משותף חייב להיות על הקיר החיצוני שטח מוסתר, שטח המיועד לתליית כביסה, תליית מזגן וכדומה. אך מה קורה כשמתחילות להתמקם בו יונים ופוגעו במזגן או מפריעות לתליית הכביסה וכמובן מלכלכות אותה כך שאי אפשר להשתמש במסתור הזה? חייבים לפנות משם את היונים וכמה שיותר מהר, מכיוון שכמה זמן שהן יהיו שם יותר הנזק יהיה גדול יותר ויהיה קשה לפנות אותן ממקום המסתור המאוד נוח בשבילן. חברת clear-team מפנה יונים ממסתורי כביסה ועושה את זה במקצועיות רבה ובמהירות שאין שנית לה.

אז אם אתם צריכים פינוי יונים מהגג או ממסתור הכביסה חברת clear-team היא החברה שתעשה בשבילכם את העבודה בצורה הטובה ביותר. פנו אלינו עכשיו ותעשו צעד ראשון בשביל להיפטר מן היונים הללו.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן