פינוי חצר בתל אביב

שי פינוי חצר בתל אביב

גם בתל אביב יש בתים פרטיים. זה נכון לגבי כל השכונות – מצפון תל אביב הישן, החדש ועד השכונות הדרומיות כמו יד אליהו או פלורנטין. זה נכון במיוחד באזורי תעשיה שם יש הרבה מאד ביתנים שיש להם חצרות מלאות בדברים. הנחמד בדרך כלל בבית פרטי הוא שאפשר ליהנות מהנוף הירוק והשקט באמצע מקום סואן כמו תל אביב. אבל מה קורה בבית או בבית עסק שהחצר שלו הפכה להיות מחסן אחד גדול? פינוי חצר בתל אביב היא המומחיות שלנו בשי פינוי דירות.

למי מיועד פינוי חצר בתל אביב?

השירות של פינוי החצר מיועד גם לאנשים פרטיים בכל השכונות בתל אביב ובמיוחד לאלו הצמודי קרקע, אבל גם לבעלי עסק ברחבי העיר שיש להם חצרות שאט אט מתמלאות בהרבה ציוד.

לדוגמה, באזור פלורנטין יש הרבה מאד סטודיואים או נגריות ומאד קשה להוציא משם את הציוד בלי המומחים שלנו בשי פינוי דירות.

שני סוגי הלקוחות הללו מתחלקים לשני סוגים נוספים: אלו שרוצים לסדר מחדש את הבית ואלו שפשוט אוגרים ללא הרף וזקוקים לסיוע דחוף בהורדת כמות הציוד שנאגרה אצלם בבית או בבית העסק.

האם פינוי חצר בתל אביב מפריע לשכנים?

אנחנו מבטיחים לעשות עבודה שקטה ונקייה. נודיע מראש עם שלטים, נבדוק את מה מבקשת עיריית תל אביב באיזור או השכונה המדוברים וגם ננקה אחרינו.

העבודה שלנו מותאמת לדרישות העירייה וכך בעצם נעשה זאת בזמן המתאים והנכון, לא נעמוד סתם עם האוטו ונחסום את החנייה ואף אחד לא ירגיש אותנו.

אנחנו סתם עוד רכב הובלות שעומד ליד מבנה ומנקה אותו. מבטיחים שיהיה מהיר ונעים.

מה כדאי לדעת לפני פינוי חצר בתל אביב?

מי שמעוניין בפינוי חצר בתל אביב צריך לדעת כמה דברים:

  • האפשרויות שלכם מבחינת מחיר מושפעות בעיקר מגודל / כמות / סוג הציוד. אנחנו יכולים לסלק כל כמות או גודל של חפץ ורק צריכים לדעת זאת מראש. האפשרויות שלכם מבחינת יעד הן אשפה, תרומה או מכירה לשוק הפשפשים. כל זאת נקבע מראש בפגישה הראשונה שלנו לפני תחילת העבודה.
  • חשוב שנדע את הדברים הללו על מנת לוודא שאתם מקבלים את השירות שלכם בזמן כפי שהתחייבנו ואנחנו עומדים בתנאי הבטיחות והתקנות העירוניות של תל אביב. זה גם חשוב שנדע זאת על מנת להיערך לוגיסטית ולהביא את הציוד הנכון.

מה אנחנו מבטיחים לכם לקראת פינוי חצר בתל אביב?

החלטתם שאתם לא יכולים יותר עם כל הדברים שיש לכם בחצר בבית העסק אם בבית הפרטי שלכם בתל אביב? אנחנו כאן לשרותכם.

אם החלטתם שאתם מעוניינים בפינוי חצר בתל אביב, אתם בהחלט מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו