פינוי חצר ברמת השרון

שי פינוי חצר ברמת השרון

פינוי חצר ברמת השרון – גרים בבית קרקע ברמת השרון? נהנים מהטבע שקיבלתם לצד הבית? מצוין. אבל מה קורה עם החצר של הבית המקסים שלכם מלאה בדברים שאגרתם במשך השנים? אולי דווקא קיבלתם ירושה שאין לכם איפה לשים אותה והנחתם אותה בחצר עד שהתכלתה? פינוי חצר ברשת השרון זוהי המומחיות שלנו.

מה עושים כשרוצים פינוי חצר ברמת השרון?

אנחנו בשי פינוי דירה מבטיחים לכם את הפינוי המהיר והחלק ביותר תוך התחשבות בציוד שאתם רוצים לסלק.

כדי שתדעו אם השירות מתאים לכם, להלן כמה נקודות שיש לקחת בחשבון.

  • סוגי האנשים שעבורם השירות: אנשים שעוברים לחו"ל, אנשים שעוברים דירה למקום קטן יותר, אנשים שקנו יותר מדי דברים ואין להם מקום אחסון, אנשים שירשו ציוד רב, אנשים שאוגרים ציוד ולא יכולים לזרוק אותו (אספנים כפייתיים).
  • סוגי השירות הניתן: אנחנו נסלק עבורכם כל ציוד שיש לכם בחצר בשמחה. זה אומר – סילוק רהיטים, שעונים, ירושות, תקליטים, חפצים מסוגים שונים, כלי חשמל, ציוד אלקטרוני, כלי רכב, כלי כתיבה, חפצי אמנות, תכשיטים, ועוד. אנחנו מפנים את הציוד לאחת משלוש אפשרויות – לזבל, למכירה או לתרומה. כל אחד מהם דורש ציוד לוגיסטי אחר, מיד ניגע בזה.
  • סוגי הציוד הנדרש: חשוב לשמור על הבטיחות ולכן כל ציוד בטיחות בעבודה הוא מתבקש. בנוסף, ציוד פירוק והרכבה, אריזה, שינוע וכלים שמסייעים להשליך את הציוד למקום שהחלטתם לזרוק אותו בו.

מה חשוב לקחת בחשבון לקראת פינוי חצר?

ראשית חשוב לקחת בחשבון איזה ציוד משליכים, כמה ממנו יש ומה גודלו ומשקלו. זה משנה עבורנו את ההתייחסות הלוגיסטית.

שנית חשוב להחליט מה עושים בציוד, ראו "סוגי השירות הניתן". בנוסף ישנם שלושה פרמטרים שאנחנו מתחייבים אליהם:

  • פינוי חצר ברמת השרון יעשה על פי חוק – כלומר: הפרדת אשפה, זריקה רק במקומות מותרים, עמידה בחוקי הרשות המקומית מבחינת זמנים, סוגי פעילות, זמן שמותר להעמיס / לפרק רכבים ועוד. אנחנו מכירים את החוקים ונעמוד בהם. אנחנו גם שומרים על איכות הסביבה.
  • פינוי חצר ברמת השרון יעשה בזמן – ולפי מה שקבענו ביננו בפגישה המקדימה
  • פינוי חצר ברמת השרון יעשה על פי התכנון, בסיוע הציוד הנכון. כלומר בהתאם לאיזה ציוד זורקים ומה עושים איתו, נביא כלים, כלי רכב ומכולה ועוד.

רוצים פינוי חצר ברמת השרון? הגעתם למקום הנכון

אנחנו מציעים לכם שנים של ניסיון, ואהבה גדולה לסייע לאנשים.

אנחנו רק רוצים להחזיר לכם את החצר למקורות שלה, למקום שאפשר לשבת בו בשמחה לשתות קפה.

אנחנו בשי פינוי דירה נעשה את העבודה המהירה והנקייה ביותר, תוך התחשבות בשכנים, בניקיון ובצרכים שלכם ונעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

אם החלטתם על פינוי חצר ברמת השרון  – אנחנו כאן עבורכם. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו