פינוי חצר ברמת גן

שי פינוי חצר ברמת גן

פינוי חצר ברמת גן – גם ברמת גן יש הרבה מאד בתים ישנים, בעיקר בשכונות כמו ותיקים או ליד רחוב הרוא"ה. הבתים הישנים, לצד החדשים, שמציעים מגורים צמודי קרקע – הם פינוק עבור כל מי שגר באיזור המרכז.

במקום לגור באמצע ההמון והמכוניות, אפשר לגור בפיסת גן עדן קטנה עם עצים, צמחייה וחצר. אבל כמו בכל בית פרטי, הרבה פעמים החצר הופכת להיות מחסן וכל הציוד הדחוי של הבית נמצא בה.

זה מעקר את הכיף, ולא מאפשר ליהנות ממנה, מה גם שלעיתים זהו מפגע בטיחותי. הסיבות העיקריות להצטברות ציוד בחצר: ירושה, אגרנות וקניה כפייתית.

מה הפתרון עבור אנשים שזה המצב שלהם?

אם אתם גרים בבית ברמת גן שיש בו ציוד עודף בחצר, כדאי שתזמינו פינוי חצר ברמת גן בהקדם.

הסיבות לכך רבות: ראשית הציוד נהרס ממזג האוויר. שנית זה מסוכן בטיחותית.

זה מביא גם הרבה מזיקים – מתיקנים ועד נחשים.

שלישית – זה לא מאפשר לכם ליהנות מהחצר.

אם יש לכם יותר מדי ציוד, פינוי חצר ברמת גן הוא הפתרון עבורכם.

מה צריך לוודא על פינוי חצר ברמת גן?

שלושה דברים עיקריים צריך לוודא על פינוי חצר ברמת גן.

האחד, שהחברה שמפנה לכם את החצר יודעת להתמודד עם סוג הציוד. האם מדובר בריהוט? בגדים? תקליטים? אולי ציוד ישן? כלי מתכת? כל אחד מהם דורש התייחסות אחרת, מבחינה לוגיסטית – ציוד, רכב, מכולה ועוד.

השני, שהחברה שמפנה לכם את הציוד יודעת לעבוד עם עיריית רמת גן ותעשה זאת תוך שמירה על חוקי עזר עירוניים כדי לא להפריע לשכנים וכדי לא לקבל קנסות.

השלישי, האם החברה שמפנה לכם את החצר יודעת להיכן לפנות את הציוד. מהן האפשרויות מבחינת פינוי הציוד?

  • אפשר לפנות את הציוד למזבלה. זה אומר שצריך לעשות זאת בכמה שפחות נגלות, ובצורה חוקית כדי לשמור על איכות הסביבה. יש חוקים לגבי שינוע, לגבי פיזור / הפרדה של פסולת ולגבי מקומות שמותר או אסור לזרוק בהם את הפסולת.
  • אפשר לפנות את הציוד למכירה – לשווקי פשפשים. ישנם סוחרים שקונים דירות / מחסנים שלמים.
  • אפשר לפנות את הציוד לתרומה – תמיד טוב לעשות מצווה ואם הציוד במצב טוב (רהיטים, מכשירי חשמל, בגדים – למשל) למה לא לאפשר למישהו אחר ליהנות מהם?

האם הפינוי מפריע לשכנים?

אנחנו בשי פינוי דירה עושים עבודה מהירה, שקטה ונקייה. יום לפני נתלה שלטים שמסבירים את העומד לקרות, נעשה זאת במהירות וננקה אחרינו.

במובן הזה אנחנו לא מפריעים לשכנים יותר מכל צפירת מכונית רנדומלית ברחוב. אנחנו מבטיחים לעשות זאת בשעות סבירות ולא לחסום את החנייה.

מה אנחנו נעשה עבורכם?

שי פינוי דירה יעשו את כל הכתוב לעיל בשמחה רבה בתוך ניסיון ומקצוענות.  אנחנו בשי פינוי דירה מבטיחים לכם את השירות הטוב ביותר. אם החלטתם על פינוי דירה ברמן גן – אנחנו כאן עבורכם. מחכים לשמוע מכם!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו