פינוי חצר בקריית אונו

שי פינוי חצר בקריית אונו

בקריית אונו יש היום הרבה מאד בנייה צמודת קרקע, וזאת לצד הבתים הפרטיים הישנים באיזור. אחד הפינוקים בבית פרטי הוא החצר, אבל מה קורה כשהחצר הופכת למחסן עתיר ציוד שלא יודעים איך להיפטר ממנו? פינוי חצר בקריית אונו היא ההתמחות שלנו!

כמה מורכבת עבודת פינוי חצר בקריית אונו?

פינוי החצר במקום כזה או אחר לא בהכרח מורכבת יותר בין עיר לעיר או ישוב וישוב. אולם, על פי הגדרה פינוי חצר זוהי אינה משימה פשוטה.

פינוי דירה פשוט בהרבה, מכיוון שיש בו מעלית על פי רוב. האפסון של החפצים בחצר בדרך כלל עשוי בערימה, תנאים מזג האוויר הרסו את הציוד והרבה פעמים גם יש נחשים, חרקים או מזיקים שלא רואים בפגישה הראשונה.

לכן, פינוי חצר בקריית אונו כמו בכל מקום אחר הוא איננו משימה פשוטה והיא דורשת אנשי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר.

כחברת פינוי אנחנו נדרשים לידע, ציוד פירוק ושינוע וגם לציוד ששומר על בטיחות העובדים ועל איכות הסביבה.

המטרה היא להחזיר את החצר שלכם למקור – מקום שאפשר לשבת בו בהנאה. אולם ללא הציוד הזה אנחנו עלולים לפגוע בכם, לפגוע בעצמנו וגם לעשות נזק לבית או לצד ג'.

זהו דבר שאנחנו לא מוכנים שיקרה, ולשם כך חייבים לעמוד בסטנדרט גבוה מאד של בטיחות. בין היתר חובה ללבוש כפפות ומעיל, להרכיב משקפים ולחבוש כובע עבודה.

מה אנחנו מציעים לכם?

החלטתם על פינוי חצר בקריית אונו? אנחנו נגיע ונעשה זאת עבורכם.

ישנם שלושה סוגי פינוי: למכירה, לתרומה או לזבל.

אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל סוג ציוד בכל גודל ובכל כמות ומשקל.

אנחנו יכולים לפנות גם פסולת סביבתית תוך שמירה על האקולוגיה ועל הכללים. אנחנו יכולים לפנות גם חצרות פרטיים וגם חצרות גדולים של חברות גדולות.

אנחנו יכולים להתמודד גם עם אתגרים כמו מזיקים, זכוכיות שבורות או גדרות חדות. יש לנו טכניקות רבות להתמודד עם משקל, גודל וצרכים טכניים – לרבות כל הציוד לשינוע, ממכולות ועד כלי רכב מתאימים, ואנחנו גם מפנים את הכול במהירות ומנקים אחרינו כך שאפילו לא תרגישו שהיינו שם.

מה חשוב לדרוש מחברת פינוי חצר בקריית אונו?

שלושה דברים בסיסיים חשוב לדרוש ולוודא, ואנחנו מתחייבים על שלושתם.

  • פינוי אמין ואיכותי רק לאתרים מורשים, כמו מפעלי מחזור, תוך שמירה על איכות הסביבה והכללים של המועצה האיזורית (לרבות זמני פינוי וכולי).
  • עמידה בזמנים ובהתחייבות ללקוח
  • הגעה עם הציוד והכלים הנדרשים על מנת לעשות את העבודה במהירות, ביעילות וללא נזקים לצד ג', או לכל דבר אחר במהלך העבודה, לרבות ניקיון ושמירה על התחשבות בשכנים

צריכים פינוי חצר בקריית אונו? מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה, במספר הטלפון. מחכים לשמוע מכם!

 



 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן