פינוי חצר בפרדסיה

שי פינוי חצר בפרדסיה

פרדסיה אחד מישובי השרון על כביש חיפה תל אביב הישן, ואחד המאפיינים של האזור הזה הוא הבתים הפרטיים המקסימים. חצרות, משקים, עצים, מטעים – פשוט תענוג של מגורים צמודים לטבע. אבל כמו בכל בית פרטי, הרבה פעמים פשוט מוציאים לחצר את כל מה שלא רוצים שיהיה בבית ולאט לאט החצר פשוט הופכת להיות מחסן. בחורף זה נרטב ונהרס, בקיץ זה מתמלא אבק ונקרע. מה עושים עם כל הדברים? שאלה טובה. נראה כי הפתרון היחיד הוא פינוי חצר בפרדסיה.

האם צריך לדעת משהו מיוחד לקראת פינוי חצר בפרדסיה?

כמובן. בעל המקצוע שתזמינו חייב להבין בתחומים רבים למדי על מנת להצליח לפנות את החצר שלכם בצורה טובה.

אנחנו בשי פינוי דירה מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום פינוי החצרות ויש לנו את היכולת לעמוד במשימה לא משנה כמה היא מורכבת ועמוסה. רוב הבעיות של פינוי חצר בפרדסיה לא תמיד מתגלות בפגישה הראשונה שלנו, ולכן חשוב שהמפנים של הדירה ידעו להתמודד עם הפתעות והצורך לאלתר, ובעיקר להתמודד עם אתגרים שקשה לראות בשנייה הראשונה שנכנסים לחצר.

מדובר בקשיים בתחום האריזה וההובלה, הפירוק והשינוע וכמובן בלי להפריע לשכנים, בלי לעשות נזקים לבית או לצד ג' ובלי לעשות נזק לאיכות הסביבה.

הרבה פרמטרים קובעים אם זה יהיה פינוי קל או קשה: עונה, שעה, האם יש או אין גדר, האם יש מעלית בהנחה וזו חצר שנמצאת בתחום בניין מגורים ועוד.

מה צריך לוודא עם חברת פינוי חצר בפרדסיה?

שלושה דברים עיקריים מהווים את הפרמטר שעל פיה תקחו חברת פינוי חצר בפרדסיה.

האחד, האם החברה שאתם שוכרים לפינוי החצר יודעת את החוקים של המועצה העירונית? ללא ספק, זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר מכיוון שאם לא יודעים איך לעבוד עם חוקי העזר העירוניים עלולים להיתקל בשכנים כועסים, קנסות, גרירות ועוד.

חשוב מאד שהחברה תדע את החוקים ותעבוד לפיהם וזה כמובן נכון גם לגבי נזק לצד ג' ונקיון לאחר גמר העבודה.

השני, האם לחברה יש את הציוד המתאים. בדרך כלל השינוע נעשה במכוניות גדולות, משאית או מכולות. כמות המכולות תלויה בכמות החפצים ובסוגם.

האפשרויות של הפינוי הן השלכה לזבל, מכירה לשווקים או תרומה לנזקקים. כל אחד מהפינויים עלול לדרוש ציוד טכני וידע אחר, ולכן חשוב שבעלי המקצוע שיבואו לפרק את החצר שלכם יהיו מתורגלים.

בנוסף, הדבר האחרון הוא החשיבות של עמידה בהסכם, בזמנים ותכנון שהחברה עשתה עם בעלי הבית עבורם הם מפרקים את החצר.

שלושתם הפרמטרים הללו קריטיים לבחירת חברת פינוי חצר בפרדסיה. אלו יבטיחו עבודה נקייה, מהירה ובטיחותית, ותחזיר את החצר שלכם בפרדסיה להיות מה שהייתה במקור: מקום נחמד לשבת בו וליהנות מהשמש.

אנחנו בשי פינוי דירה נעשה זאת עבורכם במהירות וללא הפרעה לשכנים. צריכים פינוי חצר בפרדסיה? מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן