פינוי חצר בכפר סבא

שי פינוי חצר בכפר סבא

בכל הערים בארץ, וכפר סבא אחת מהן, ישנם בתים צמודי קרקע, ואיתן חצרות, מחסנים וגנים. זה מאד נחמד לגור קרוב לטבע, אולם יש לכך גם מחיר: הרבה מאד עלים יבשים, צמחייה וכמובן גם הרבה מאד "אשפה", כלומר חפצים רבים שמצטברים בחצר. לפעמים הכמות של הדברים שמצטברים בחצר כל כך גדולה שממש לא יודעים איך לגשת למשימה, ופשוט משאירים את הערימה לטפוח. פינוי חצר בכפר סבא הוא הדבר היחיד שיכול להחזיר לכם את החצר למטרה המקורית שהייתה לה – מקום נחמד לשבת בו בערב.

פינוי חצר בכפר סבא – מה אנחנו מחפשים?

אנחנו בשי פינוי דירות יכולים לעשות פינוי חצר בכפר סבא בקלות, ואנחנו גם מטפלים לכם בחפצים שלקחנו מכם.

ביחד אנחנו מחליטים אם מעבירים לתרומה, זורקים לזבל או מוכרים לשווקי הפשפשים באזור.

כלומר תלוי פשוט במה מדובר: אם מדובר בצעצועים, משחקים ישנים, כלי מטבח, שעונים או כלי כתיבה – זה משהו אחד, אם מדובר בעזבונות יקרים כמו יצירות אמנות, ספרים נדירים, תקליטים ועוד – אפשר להחליט שמוכרים אותם או מעבירים לתרומה.

יש לנו ידע נרחב בנושא ואנחנו כבר יודעים מה להמליץ לכם.

מה צריך לבדוק עם חברת פינוי חצר בכפר סבא?

פינוי חצר בכפר סבא דורש ידע מקצועי, סבלנות ואדיבות, וכמובן גם יכולות טכנית וציוד. ישנם שלושה דברים שצריך לבדוק עם כל חברה שאתם מזמינים לפנות לכם את החצר.

  • האם החברה יודעת לעמוד בלוחות הזמנים – כלומר קבעתם ביום שלישי בשמונה ולסיים ביום שלישי בארבע אחה"צ, האם אפשר להתחייב שאכן כך יהיו הדברים? חשוב מאד לבחור חברה שאנשיה יבואו לראות את החצר קודם כדי להיערך לפינוי, להכין את הציוד ולהבין באיזה מבצע לוגיסטי מדובר. האם הוא פשוט או מורכב?
  • האם החברה מצוידת היטב ויש לה אנשי צוות אדיבים, מיומנים, שיודעים להתנהל בתוך דירות של אנשים, שיכולים לפנות את החצר במהירות ולהביא את הציוד לתוך המכולות וכלי הרכב המיועדים?
  • האם החברה מכירה את החוקים העירוניים ויכולה להבטיח עבודה בהתאם לחוק העזר של כפר סבא, בשקט ובשעות הנכונות, תוך שמירה על איכות הסביבה?

חשוב שהמובילים יבואו קודם לחצר לראות במה מדובר. כאמור, כל סוג תכולה מבקש סוג אחר של התמודדות. יש דברים שאפשר פשוט להעמיס לתוך המכולה, יש דברים שצריך להיות איתם עדין יותר.

יש דברים שצריך לעשות בכמה מכולות על מנת לסיים בנגלה אחת, ויש כאלו דברים שמכולה אחת או אוטו ענק יספיקו. האם צריך לשנע את הדברים לזבל אחר כך או שמיד מוכרים או מחלקים את הדברים?

שי פינוי דירה יעשו את כל זה עבורכם בשמחה רבה. אנחנו בשי פינוי דירה מבטיחים לכם את השירות הטוב ביותר. אם החלטתם על פינוי דירה בכפר סבא – אנחנו כאן עבורכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה, במספר הטלפון. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו