פינוי חצר בירושלים

שי פינוי חצר בירושלים והסביבה

פינוי חצר בירושלים – אפשרויות המגורים בירושלים רבות מאד. בירת ישראל היא עיר ענקית, עם מבנים מכל הסוגים, לרבות כפרים ששוכנים בתוך הגבולות שלה, חלקם מחוצה לה, וסוגי בנייה מסוגים שונים שמהווים את הטלאים שהופכים אותה למיוחדת. העיר גדולה מאד, ושוכנת על הרים שמאפשרים גם בנייה צמודת קרקע, לרבות ישובים מחוץ לקו הירוק, רובם הגדול מאד הוא בבתים פרטיים. היתרונות למגורים בבתים פרטיים הם רבים: קרובים לטבע, אפשר לגדל פרחים ופירות, אפשר לגדל בעלי חיים, חיבור לאדמה ועוד. החיסרון המשמעותי: בעיית אחסון קשה.

מהי בעיית האחסון ומה עושים איתה?

הכוונה המרכזית בבעיית אחסון היא שרוב תכולת הבית הישנה לא נזרקת (לפעמים כי אוגרים ולפעמים כי הפח ממש רחוק, וקשה להעביר את הדברים מחוץ לבית) אלא נשמרת בחצר.

חצר הבית, שהייתה אמורה להיות מקום בו מזמינים את בני המשפחה לעל האש או כוס יין, הופכת למחסן תחת השמש הקופחת או הגשם החזק, והורסת את הציוד שהופך לעוד יותר לא אטרקטיבי לסלקו.

פינוי חצר בירושלים – קל וחומר אם מדובר בבניין דירות עם חצר פנימית או מקום בו יש שכונה צופה, כמו נחלאות למשל, הוא משימה לא פשוטה ולא נעימה ולכן רבים מאד מהאנשים הסובלים מהבעיה לא עושים איתה כלום. דוחים.

מה בכל זאת אפשר לעשות? היום לא צריך לעשות את המשימה לבד. היום אפשר לעשות אותה בעזרת בעלי מקצוע, כמונו.

פינוי חצר בירושלים – מה זה אומר?

כאמור גם אם מדובר בבית פרטי מבודד או בשכונה צפופה, פינוי חצר בירושלים היא לא משימה קלה. ישנם שלושה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני ביצוע המשימה:

  • פינוי החצר צריך להיעשות באישור, בטח אם צריך להכניס אוטו גדול שיחנה כמה שעות מול הבית ו/או ציוד פינוי גדול. לכן חשוב מאד שהחברה שאיתה תעבדו יודעת להשיג האישורים הנדרשים ומתורגלת לעבוד מול עיריית ירושלים, עירייה גדולה וסבוכה, שיש לה הרבה מאד הליכים בירוקרטיים. זה כולל גם האם מותר לפנות את הציוד, לאיפה מותר ומתי.
  • פינוי החצר צריך להיעשות בצורה נקיה, מהירה ואיכותית, תוך שמירה על חייהם של התושבים שגרים מסביב או הרכוש שלהם, איכות הסביבה וללא נזקים לדירה שמהחצר שלה מפנים את הציוד. חשוב מאד לבחור חברה שיודעת לעבוד היטב עם כל הפרמטרים הללו.
  • עמידה בלוחות זמנים ותקציב

שי פינוי דירה – הפתרון שלכם לחצר עמוסה בירושלים

אנחנו מבטיחים לעשות את כל זה ואם בחרתם לפנות את החצר שלכם בירושלים, אתם בידיים טובות.

לנו יש ניסיון בכל אחד משלושת הסעיפים שפירטנו עליהם למעלה, ולכן אנחנו הבחירה הטבעית שלכם אם החלטתם על על פינוי חצר .

אנחנו כאן לשירותכם כדי לפנות את החצר ביעילות ומקצועיות. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו