פינוי חצר בחדרה

שי פינוי חצר בחדרה

פינוי חצר בחדרה  – בשנים האחרונות חדרה מציעה הרבה מאד אפשרויות מגורים צמודי קרקע. אם אתם גרים בחדרה בבניין עם חצר או בבית פרטי בחדרה, סביר להניח שאחת הסיבות שבגללה עברתם היא החצר.

חצר היא מקום מפגש כיפי עם משפחה וחברים, וסתם לשבת עם קפה בשבת בבוקר. אבל הבעיה עם בתים צמודי קרקע היא בעיקר מקום אחסון ולכן בבתים רבים בעיית האחסון הזו הופכת את החצר, הסיבה העיקרית שבגללה עברתם לבית פרטי, למחסן מאובק ומלא ציוד חלוד.

פינוי חצר בחדרה – אתם לא לבד!

האפשרויות העומדות היום בפניכם רבות מאד. אתם יכולים לעשות את הפינוי לבד , אבל אז אתם מתמודדים מול הלוגיסטיקה בעצמכם (אישורים, רכב, סחיבות).

זה נכון גם אם אתם מעבירים את כל הדברים לתרומות, אתם תצטרכו לעשות זאת בעצמכם על פי רוב.

אפשרות נוספת היא למכור את הציוד ואז האנשים (לפעמים זו חברה אחת) שבאים לקנות את הציוד לוקחים אותו מכם.

בין היתר ישנן חברות שקונות ציוד משרדי משומש, ספרים, חפצי אמנות ועיצוב, כלי גן ונוי, רהיטים, כלי יודאיקה, חפצי וינטג' ועוד ועוד. אפשרות שלישית, שהיא הכי אטקרטיבית בהנחה ורוב הדברים שהצטברו הם "זבל" שאגרתם, היא חברת פינוי חצר בחדרה.

החברה תעשה עבורכם הכל – מאישורים ועד סחיבה. בתוך שעות החצר שלכם חוזרת ליעד המקורי שלה: להיות חצר כיפית ולא מחסן מסוכן ומכוער.

שי פינוי דירה – הפתרון האולטימטיבי לפינוי חצר בחדרה

אם החלטתם על פינוי חצר אנחנו כאן לשירותכם. אנחנו מציעים לכם שלושה אלמנטים בפינוי שאין לו מתחרים:

  • אנחנו מגיעים לכל הארץ ומכירים את כל הרשויות המקומיות והעיריות. זה מבטיח פינוי מהיר ויעיל, עם כל האישורים הדרושים, בהתאם לחוקים העירוניים שיש לכל רשות. הכוונה היא התאמה של פינוי חצר לשעות והזמנים שהעירייה מאפשרת, מה מתי לפנות ואיפה (לדוגמה, מה עושים עם רהיטים או הגזם?).
  • יש לנו נסיון עם כל סוגי הפינויים, ויש לנו ציוד מתאים גם ל"פינוי מפתיע", כמו גילוי נחשים או מזיקים כאלו ואחרים. אנחנו יכולים להבטיח לכם פינוי חלק, מהיר, השומר על השקט שלכם ושל השכנים ובוודאי גם את הציוד והבית שלכם ללא נזקים, תוך שמירה על איכות הסביבה.
  • אנו יודעים לעמוד בהתחייבויות שלנו ללוחות הזמנים שנקבע ביננו, ולא משנה איפה אתם ואיזה פינוי אתם זקוקים, אנחנו מבטיחים לעמוד בלוחות הזמנים.

החלטתם על פינוי דירה בחדרה? אנחנו כאן לשירותכם

אם אתם זקוקים לפינוי חצר בחדרה, אנחנו כאן לשירותכם כדי לפנות את החצר ביעילות ומקצועיות תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים, בצורה הבריאה, הנקייה והמקצועית ביותר. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה, במספר הטלפון. מחכים לשמוע מכם כדי לקבוע עמכם את הזמן המתאים ביותר עבורכם לפינוי החצר במהירות וביעילות!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו