פינוי חצר בגבעתיים

שי פינוי חצר בגבעתיים

פינוי חצר בגבעתיים – החלום לגור בבית פרטי הוא מנת חלקם של רבים. הנוף המקסים, הצמחייה והחיבור לטבע, לצד שקט שקשה מאד להשיג בעיר – קורצים לרבים. למי שיכול להרשות לעצמו לעבור לגור בבית פרטי לצד הטבע, התמזל המזל. אולם, כמו לכל דבר, גם לאפשרות זו יש צדדים פחות טובים. למשל, הצטברות של זבל ופסולת רבה בחצר הבית.

בגבעתיים, כמו בכל עיר מרכזית בישראל, ישנן שכונות רבות שמאפשרות את החיבור לטבע ומגורים צמודי קרקע, וכמו בכל עיר מרכזית בישראל – באות עם המגורים הללו גם בעיות כפי שציינו.

פינוי החצר – עבודה למקצוענים בלבד

החצר היפה שחלמתם עליה הפכה אט אט עם השנים למחסן. כל מה שאתם רוצים לשים בתוך הדירה, מוצא עצמו בחוץ, על הדשא. הוא מחליד, מתקלקל, נהרס ובעיקר מתמלא בערימות.

החצר שלכם מזכירה יותר מכון גריטה מאשר חצר פה ומטופחת. הייתם מאד רוצים להעיף את כל הפסולת ולחזור לגור בחלום, אבל אין לכם מושג איך להרים את הדברים ואתם בעיקר עוסקים בדחיינות.

מחפשים פינוי חצר בגבעתיים? אנחנו הפתרון שלכם.

שי פינוי דירה מציעים פינוי חצר בצורה המהירה, המקצועית והנקייה ביותר.

חלק מהבעיה של פינוי החצר או הדירה היא הפסולת וההתאמה לשעות המותרות לביצוע העבודה לפי הרשות המקומית.

כל רשות עירונית ומה שהיא מאפשרת, מבחינת גזם, זריקת זבל (או הפרדה של הזבל, לדוגמה, לסוגים שונים של פסולת על פי חומרים), איסוף אשפה או מקום ההשלכה שלה.

מה המכשולים העיקריים בפינוי חצר בגבעתיים?

כאמור פינוי חצר היא עבודה למקצוענים. להלן כמה מהמורות שאנחנו מבטיחים להסיר לכם מהדרך:

  • עבודה בהתאם לשעות הפעילות והחוקים של הרשות המקומית. אנו מכירים היטב את הדרישות של עיריית גבעתיים, ועומדים בהן בצורה מיטבית תוך שמירה על איכות הסביבה, ניקיון והשקט לשכנים.
  • אנו מסירים כל מפגע שמגלים בדרך, למשל הסרת צמחים שוטים או התמודדות עם מזיקים כמו עקרבים או נחשים.
  • אנחנו מפנים הכול – מאופניים, דרך צעצועים או רהיטים

החלטתם לפנות את החצר שלכם בגבעתיים? אנחנו עומדים לשירותכם!

שי פינוי דירה היא החברה המקצועית והמהירה ביותר לפינוי חצר בגבעתיים. אנחנו מפנים הכול במהירות ובהתאם ללוחות הזמנים, לא משנה כמה חפצים יש בחצר – לפעמים עד לרמה של שיוויון בין תכולת הדירה לתכולת החצר!

אנחנו נחזיר לכם את החצר היפה שלכם לקדמותה ונשיב לה את הפונקציה שלה כמקום נעים וכיפי שאפשר לשבת בו ולשתות קפה בערב.

הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להתמודד עם כל סיטואציה ולפנות לכם את החצר במהירות וביעילות. בתוך מספר שעות תוכלו לשבת שוב בחצר, להסתכל על השקיעה ולעצב מחדש את החצר שלכם, נקייה ומסודרת, לפי מה שהייתם רוצים שהיא תהיה!

אם החלטתם על פינוי חצר אנחנו כאן לשירותכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו