פינוי חצר בבני ברק

שי פינוי חצר בבני ברק

שי פינוי חצר בבני ברק – בני ברק היא מהערים הצפופות בישראל, ובשל כך, גם מי שהתמזל מזלו לגור בבית צמוד קרקע, וודאי מכיר את התופעה שהחצר הופכת להיות כמו מחסן. הרהיטים הישנים, ריהוט הגן, עצים וגזם, צעצועים, ספרים, אופניים ומה לא. הכול נמצא בחצר והיא הופכת ממקום בו יושבים בערב עם בירה או יין, מארחים חברים או ימי הולדת למקום שבו כל ה"זבל" של הבית נמצא.

בני ברק היא איננה עיר פשוטה – היא צפופה, יש בה אוכלוסייה רבה והבנייה בה עשויה כטלאים.

להתחיל להוציא את כל החומרים שהצטברו בחצר שלכם במשך שנים זו איננה משימה פשוטה.

צריך לדעת איך להוציא את הדברים מבלי ליצור רעש או לכלוך לאוכלוסייה שגרה בשכנות לכם, צריך להתחשב באוכלוסייה הדתית שמהווה רוב כמעט בכל השכונות בעיר, וכמובן שצריך להתאים את הפינוי לשעות ולהוראות שהעירייה של בני ברק פרסמה.

אם לא תעשו כך, תוכלו לקבל קנס או שיזמינו לכם משטרה. פינוי חצר בבני ברק הפך להיות משימה הרבה יותר מורכבת ממה שחושבים!

פינוי חצר בבני ברק – איך מתחילים?

כאמור, הקשיים בפינוי חצר בבני ברק לא מעטים.

צריך להתחשב באיכות הסביבה ובשכנים (שרובם דתיים מה שאומר שאתם מוגבלים בשעות הפעילות, בוודאי בסופי שבוע ובחגים), צריך לשמור על השעות והזמנים של הפינוי המותר לפי העירייה ועוד.

אז איך מתחילים?

  • מה העירייה מאפשרת? חשוב לדעת מה העירייה מאפשרת מבחינת פינוי פסולת, תכולה או גזם. אם תשימו את החומרים שהצטברו בשעה או במקום הלא נכון אתם עלולים לקבל קנס.
  • האם אפשר לפנות הכול למקום אחד? גם את זה צריך לבדוק מול הכללים של העירייה, שכן לכל רשות מקומית יש את האפשרויות שלה מבחינת פינוי אשפה וחומרים מצטברים בחצרות
  • כמה דברים צריך לפנות? בהנחה ואתם רוצים לפנות את החצר שלכם בבני ברק, כדאי שתדעו מכמה דברים אתם רוצים להיפטר ומה גודלם, מכיוון שככה תוכלו לעשות זאת במהירות, בנגלה אחת ולא יהיה צריך להטריד את עצמכם או השכנים ליותר מכמה שעות

פינוי חצר  – מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו בשי פינוי דירה, מציעים לכם את השירות המקצועי והמהיר ביותר.

אנחנו מאובזרים מבחינת מכשור ורכב, ולכן אנחנו יכולים להיערך לכל פינוי שתזדקקו לו.

אנחנו מכירים את החוקים, הימים והשעות של עיריית בני ברק ולכן מתחייבים בפניכם לשירות האמין והנקי ביותר, עם מינימום שעות עבודה על מנת לפנות את כל החצר בלי בעיה. אנחנו גם מתמודדים עם כל הבעיות הבלתי צפויות ויכולים לפנות הכול – מאופניים ועד ריהוט ישן, על מנת להחזיר לכם את החצר שלכם למטרה המקורית שלה!

אם החלטתם על פינוי חצר בבני ברק אנחנו כאן לשירותכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר היום, שי פינוי דירה. מחכים לשמוע מכם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו