צריכים לפנות מגרשי משחקים וחצרות? גם בזה המומחה יכול לעזור

שי פינוי דירה מפנים גם מגרשי משחקים

אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, צוות פינוי מקצועי הפועל בראשותו של שי גולד, קבלן פינוי מוסמך, עוסקים בכל סוגי הפינוי האפשריים, לרבות, שירותי פינוי חצרות ומגרשי משחקים, המיועדים גם לבעלי חצרות פרטיים וגם למועצות ורשויות מקומיות. שירותי הפינוי שלנו בתחום החצרות ומגרשי המשחקים נועדו להשלמת הליכי פינוי פסולת סביבתית מאותן חצרות ואותם מגרשי משחקים העומדים לרשותכם, וכל זאת בהתאם לסוג הפסולת המצויה במקום.

פינוי חצרות ומגרשי משחקים- מה אנו מפנים?

במסגרת שירותי פינוי חצרות ומגרשי משחקים, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה עוסקים במלאכת הפינוי של כל אחד מהפריטים הבאים:

  • פינוי גזם
  • פינוי גדרות ישנים
  • פינוי מושבי עץ, ספסלים וכדומה
  • פינוי של מתקני שעשועים ישנים
  • פינוי פסולת סביבתית
  • פירוק משטחי ריצוף

ושירותי פינוי נוספים המותאמים לאופי החצר או מגרש המשחקים.

פינוי חצרות ומגרשי משחקים- כיצד?

בדומה לכל הליך פינוי אחר המיושם על ידינו, גם פינוי החצרות ומגרשי המשחקים היינו הליך המיושם על ידינו באמצעות ציוד פינוי מקצועי ובהתאם לתכנית פינוי מקדימה אותה אנו מעמידים לרשות מזמין השירות טרם תחילת עבודות הפינוי.

לצורך השלמת הליכי הפינוי מהחצר או ממגרש המשחקים, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, נעזרים בציוד פינוי מקצועי הכולל בין היתר: ציוד מכני לצורך פירוק, ניסור וחיתוך של מתקני שעשועים, מכולות פינוי, משאיות פינוי וכדומה.

עם סיום הליכי הפינוי, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מאפשרים למזמין השירות, ליהנות ממגוון רחב של שירותים נלווים הכוללים (בתשלום נוסף) הכוללים בין היתר: ניקיון סביבת החצר או מגרש המשחקים, צביעת מתקנים, ספסלים וכדומה, שירותי הדברה ועוד.

פינוי חצרות ומגרשי משחקים- למי מיועד השירות?

שירותי הפינוי המיושמים על ידינו בתחום פינוי החצרות ומגרשי המשחקים מיועדים לכל סוגי הקהלים, החל מבעלי חצרות וגינות בבתים הפרטיים, דרך רשויות ומועצות מקומיות המעוניינות להשביח חצרות ומגרשי משחקים קיימים ועד לבעלי עסקים המעוניינים לטפח את החצר או מגרש המשחקים העומד לרשותם.

אם גם לרשותכם עומד מגרש משחקים המצריך פינוי מפסולת סביבתית, אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר מיידי ולהבטיח לעצמכם הליך פינוי מקצועי ומיידי מחברת הפינוי המובילה בישראל!




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו