פינוי חפצים שלא עוברים בדלת

שי פינוי חפצים בעייתיים

אם יש לכם חפצים שאתם רוצים לפנות מהבית, אך החפצים אינם עוברים דרך הדלת…

לאחר שביצעתם שיפוץ והחלפתם את משקופי הדלת, או שפשוט אין לכם את היכולת או הרצון לבצע פירוק שלהם בעצמכם, חברת שי פינוי דירה מציעה לכם שירות לפינוי כל סוגי החפצים בכל גודל, בכל משקל, מכל קומה, ודרך כל רוחב של דלת.

כל שירותי הפינוי בפריסה ארצית מלאה

חברת שי פינוי דירה היא חברה מקצועית המציעה את כל סוגי שירותי הפינוי, ובכלל זה מבצעת פינוי דירות ובתים, מקלטים ומחסנים, גגות ומרפסות ועוד.

אנו מציעים את שירותי הפינוי שלנו לכל מגזרי המשק לרבות המגזר הפרטי, העסקי, המוסדי והתעשייתי, ומציעים אותם בפרישה ארצית מלאה.

צוות עובדים וכלי עבודה מקצועיים

את החפצים שאתם רוצים לפנות מביתכם, אנו נפנה בסיוע צוות עובדים מקצועיים העוברים הכשרה מקצועית מוקפדת, וכן באמצעות סט שלכם של כלי עבודה ואמצעי שינוע מקצועיים שאותם אנו מביאים לכל משימת פינוי, ומקבלים החלטות מקצועיות בהתאם למצב בשטח.

פירוק, ניסור או פינוי באמצעות מנוף

באפשרותנו לבצע פירוק יסודי ומקצועי של כל סוגי החפצים, ועל פי הצורך גם ניסור של פריטי עץ, פלסטיק ומתכת על מנת שניתן יהיה לפנות אותם בחלקים קטנים דרך דלת הבית. כמו כן, על פי הצורך יש באפשרותנו לבצע פינוי באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע, וזאת בתנאי שיש לכם מרפסת גדולה או חלון גדול בסלון הבית.

סטנדרטים גבוהים מאוד של שירות

חברת שי פינוי דירה מקפידה על ביצוע נקי ומסודר של כל משימת פינוי, ומספקת שירות מקצועי ואדיב ברמה יוצאת דופן ולכל לקוח ולקוח. אנו מקפידים על הגעה בזמן, סיום בזמן, ביצוע נקי ושקט מבלי להפריע לשכנים, ופינוי הפריטים ליעדים מורשים על פי החוק.

צרו קשר לביצוע הזמנה

צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת כל המידע הדרוש לכם, ואנו נספק לכם תשובות וכן הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת, ובתוך זמן קצר נגיע אליכם עם צוות עובדים מקצועיים לביצוע הפינוי כך שאתם תוכלו להניח את כל הסיפור מאחוריכם ולהמשיך הלאה.






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו