פינוי חפצים מדירה

מפנים חפצים 

בקרוב תעברו לדירה חדשה וכעת עליכם להתחיל לחשוב איך תעבירו את כל הציוד שלכם מדירה אחת לשניה. גם אם ברשותכם טנדר גדול או אפילו משאית רוב האנשים יעדיפו שלא לנסות ולבצע פינוי חפצים באופן עצמאי ומסיבה טובה. פינוי חפצים באופן עצמאי דורש לא רק רכב  גדול אלא גם כוח אדם, ציוד מתאים, סבלנות ומיומנות. על מנת לבצע פינוי חפצים באופן מקצועי יש להזמין בעלי מקצוע אשר יבצעו את העבודה במיומנות ובזהירות על מנת שלא לפגוע בחפצים, בריהוט או בקירות הדירה. צוות פינוי החפצים ידאג לכל הפינוי מאל"ף ועד ת"ו כולל אריזה של כל החפצים, מיון שלהם (מה לפח ומה לארגזים), סידורם, העברתם לדירה החדשה ולאחר מכן גם פריקת הארגזים. צוות הפינוי ילווה אתכם לאורך המעבר כולו וידאג לכל הסידורים שבדרך. עם צוות פינוי חפצים מדירה אתם יכולים להיות רגועים שהעבודה תתבצע בזמן ובאופן יסודי ואמין.

פינוי חפצים במקרים של אגרנות

תופעת אגרנות כפייתית מוכרת לרבים מאיתנו ולמעשה בכל אחד קיים אגרן קטן המסרב להיפטר מחפציו הישנים אליהם הוא רגיל ואותם הוא אוהב, אך לעתים קורה שתופעת האגרנות ממש משתלטת לנו על החיים ואז המצב יכול להיות באמת בלתי נסבל. אנשים החולים באמת במחלת האגרנות אינם מסוגלים להיפטר משום דבר בשום אופן וכך קורה שביתם הופך עד מהרה לאתר פסולת ענקי. במצב כזה, שבו לעתים אפילו קשה לראות את הרצפה ולהתנייד ממקום למקום, יש צורך בטיפול יסודי של פינוי חפצים על ידי צוות מקצועי המכיר את תופעת האגרנות ואשר יודע לטפל בה באופן מקצועי ומתחשב. כמובן שמלבד הטיפול המקומי באמצעות פינוי חפצים מדירה יש צורך גם לפנות לטיפול מקצועי במחלה עצמה אך פינוי החפצים הוא שלב חשוב לקראת חיים טובים יותר. צוות הפינוי ידאג לפנות את כל הפסולת ולהעביר אותה לאתר פינוי פסולת המורשה על ידי העירייה. עם סיום העבודה הדירה תהיה שוב נקייה וראויה למגורים.

לא רק פינוי חפצים

צוות פינוי חפצים מקצועי אינו עוסק אך ורק בפינוי חפצים עצמם אלא בעוד עבודות פינוי רבות ואף בשיפוצים, הדברה וניקיון. השכרת צוות פינוי תסייע לכם לבצע את מעבר הדירה באופן מהיר יותר, חלק יותר וקל יותר מאי פעם. צוות פינוי חפצים דואג גם לניקיון הדירה כולה לאחר ההעברה, להדברת מזיקים שונים לפי בקשת הלקוח ולצביעה של הנכס לקראת מכירה או השכרה. בנוסף, צוות הפינוי עוסק גם בפינויים מסוגים שונים ולא רק בפינויי דירה על סוגיהם. כך למשל צוות פינוי חפצים יכול לבצע עבורכם פינוי של מחסן מלא ג'אנק, פינוי של עליות גג עמוסות ציוד, מרתפים ישנים, פינוי לאחר שיפוץ הבית של פסולת בניין, פינוי ארונות קיר מסורבלים הדורשים פירוק ושינוע, פינוי חצרות, פינוי גרוטאות, פינוי גזם ועוד. עם צוות פינוי חפצים מדירה אתם יכולים להיות בטוחים כי עבודת הפינוי תתבצע באופן מדויק, מסודר ונקי מאי פעם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן