פינוי חפצים מבניין

שי פינוי חפצים מבניין

פינוי חפצים מבניין – אנחנו קונים או מקבלים שולחן אי שם בתחילת חיינו העצמאים, עוברות השנים, השולחן כבר בלה ואנחנו קונים שולחן חדש .

עד כאן הכול בסדר, אולם ישנם מצבים רבים בהם השולחן החדש נשאר לצד השולחן הישן לצד הספות הישנות והחדשות והבית הופך לערב רב של חפצים ורהיטים עד כי קשה לפלס את דרכנו במסדרונותיו אותו הדבר קורה עם המשרד, המחסן והמקלט .

במצב כזה הדבר הטוב ביותר הינו לבצע פינוי יסודי ולהשאיר רק את החפצים הכרחיים אז לשם מה להזמין חברת פינוי?.

ישנם מספר סיבות להזמין שירות פינוי חפצים מבניין: הראשונה והבסיסית הינה שאנחנו פשוט נמנעים מלעשות את זה בעצמנו .

אנו נוטים להיקשר לחפצים ולכן אנחנו דוחים את הפינוי מפסח לפסח אבל לעולם לא משלימים את המלאכה סיבה נוספת הינה שלעיתים עומס החפצים הינו רב מדי ומלאכת הפינוי הינה מורכבת .

לעיתים ישנו קושי טכני לפנות את החפצים הקשור בגודלם וכובדם או במידת הנגישות של הדירה דירות בקומות גבוהות ללא מעלית למשל נוטות להחזיק יותר חפצים בשל הקושי לפנות אותם .

ולבסוף, ישנם מצבים בהם ההזנחה המרובה גורמת לסכנה תברואתית כמו במחסנים ומקלטים ולכן דרושה עבודה עם ציוד מיגון כדי לבצע את הפינוי.

פינוי חפצים מבניין – מהלך הפינוי:

"מומחה פינוי דירה" הינה חברת פינוי בעלת ותק של מעל לשלושים שנה, ותק המאפשר לה מקצועיות בכל הפרטים הקטנים .

לחברה ישנו ציוד מיוחד כגון מנופים ומשאיות תובלה וציוד מיגון עבור צוות הפינוי פינוי חפצים מבניין עשוי להיות בלתי נעים עבור השכנים .

"מומחה פינוי דירה" דואגים להסב אי נוחות מעטה ככל האפשר ולמגן את כל אזורי הבניין אשר עשויים להיפגע במהלך הפינוי כגון הלובי והמעלית.

פינוי תכולת דירה מתחיל ממיון קפדני של החפצים. החפצים ממוינים לחפצים המיועדים למחזור, חפצים המיועדים לאתרי הפסולת וחפצים בעל ערך שימושי הנשמרים עבור הלקוח או נמסרים לצדקה במקרה ואין הוא מעוניין בהם. במהלך הפינוי ניתן לבצע פינוי בגדים, פינוי רהיטים, פינוי פסולת ופינוי כלל החפצים מהבית

סוף טוב הכול טוב

"מומחה פינוי דירה" לא מסתפקים בפינוי יסודי של הדירה .

החברה מעמידה בפניכם בעלי מקצוע אשר יוכלו לבצע עבורכם גם ניקוי וחיטוי יסודיים, הדברה צביעה ועוד שירותים אלו הם הכרחיים כאשר מדובר בפינוי דירה למכירה או להשכרה, בפינוי מחסן ומקלט ובפינוי דירה עבור אגרנים כפייתיים .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו