פינוי חפצים לאחר מעבר דירה

שי מפנה חפצים לאחר מעבר

יש מקרים שונים שצריך לבצע פינוי חפצים לאחר מעבר דירה. מלבד אפשרות זאת יש מקרים נוספים בהם צריך לפנות חפצים מדירה כמו פינוי דירת ירושה, או פינוי דירה שהשכרתם, או סתם רצון לפנות מהדירה הרבה חפצים מיותרים, או אפילו דירת אגרנות כפייתית. במקרה של פינוי חפצים לאחר מעבר דירה קורה שאתם עוברים דירה ולוקחים את הדברים החשובים איתכם, אך יש חפצים רבים ודברים רבים שאתם לא זקוקים להם שאין לכם רצון להעביר אותם.

פינוי חפצים לאחר מעבר דירה, משתלם לפנות לחברת פינוי

מה עושים במקרה כזה? לקחת חברת הובלה שתשים את החפצים בפח זה לא נכון ומיותר. זה יעלה לכם הרבה כסף ואין שום צורך להשקיע בחברת הובלה רק כדי להעביר את החפצים שאינכם צריכים אותם אל הפח חברת ניקיון גם לא תפנה את החפצים אל הפח. ברוב המקרים היא תהיה מוכנה רק לנקות את הדירה.

פינוי לאתרי פינוי אשפה מוכרים

אנחנו תמיד נהיה מוכנים לפנות חפצים לאתרי פינוי אשפה חוקיים. באופן כללי לא מומלץ לפנות חפצים רבים אל הפח כי זה יכול ליצור חיכוכים עם השכנים, או אפילו דוח של העירייה. אסור לפנות חפצים רבים אל הפח כלומר ריהוט כבד ומכשירי חשמל שיכולים לסכן ילדים ולעשות בעיות שונות, לכן כדאי לכם לפנות אלינו אל שי פינו דירה 

פינוי חפצים לאחר מעבר דירה, תרומת חלק מהחפצים

אנו נפנה את החפצים בצורה יעילה ומסודרת, ונתרום חלק מהם למטרות שאתם בוחרים. אם יש לכם רצון כזה לתרום חלק מהחפצים, את השאר נשליך לאתרי השלכת אשפה. אנחנו עובדים מהר ויעיל גם בהתראה קצרה אם יש צורך. העובדים שלנו עובדים ותיקים רציניים אחראים והגונים, נוח לעבוד איתם והם יעשו בזריזות וביעילות את פינוי הדירה שעזבתם בצורה יעילה ומקצועית.

חברה מנוהלת במקצועיות

החברה שלנו מנוהלת בצורה טובה ומקצועית. אנחנו מקפידים על לוחות זמנים החברה שלנו והעובדים שלנו מכבדים את הזמנים שלכם. אנו מגיעים תמיד בזמן לא מאחרים ואם נקבע לוח זמנים לביצוע עבודות אנחנו נעמוד בו לאחר שראינו את התכולה בדירה ואנו נעריך כמה זמן ייקח לנו לפנות אותה, איזה צוות צריך כדי לפנות אותה בלוח הזמנים שנקבע.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו