פינוי חפצים ישנים ורהיטים

פינוי חפצים עושים עם שי 

לכולנו יש נטייה לאגור ציוד שאינו בר שימוש יום יומי, ציוד שאנו לא משתמשים בו וסתם מתוך עצלות אנו לא מפנים אותו ולא נותנים אותו למי שבאמת צריך או זורקים את מה שאי אפשר להשתמש בו. לעיתים, מדובר על חדר צדדי בבית שמלא בציוד שאינו בשימוש, מרפסת שהועמסה ואי אפשר להשתמש בה, מחסן בבית או המשרד מלא בחפצים, מקלט שהפכנו אותו למחסן – כל אלו יכולים להיות מלאים בחפצים ישנים ורהיטים ואם נדאג לפנות אותם יהיה לנו הרבה יותר מקום. ישנן חברות כמו clear-team שזהו עיסוקן – פינוי חפצים ישנים ורהיטים

פינוי מחסנים

חברה כמו clear-team לא רק מפנה חפצים אלא גם עושה פינוי אגרנות כפייתית, פינוי עיזבון, פינוי רהיטים בחינם, פינוי פסולת, פינוי מדירה ומה לא… וכשמדובר על מחסן הוא יכול להיות אחד כזה שכבר זמן רב לא נגענו בו ועכשיו אנו צריכים להשתמש בו בשביל לאחסן בו חפצים נוספים. פינוי חפצים ישנים ורהיטים שמתבצע על ידי חברה העוסקת בכך צריך להתבצע במינימום זמן ובמקסימום זהירות מכיוון שגם חפצים ורהיטים ישנים יכולים להיות בעלי ערך רב ולעיתים דווקא בגלל שהם ישנים ערכם רק עולה בשוק.

פינוי בחינם

כן, יש דבר כזה פינוי חפצים ישנים ורהיטים בחינם, כמו גם פינוי דירות, פינוי מחסנים, פינוי משרדים ועוד ובחינם. אבל החינם הזה הוא לא באמת בחינם, החברה המפנה בונה על הערך הכספי של החפצים המפונים, ערך שיכול אף להיות גבוה אם הפריט הוא ישן ויכול להימכר כענתיקה. החברה לוקחת את מה שהיא פינתה ומוכרת אותו בשווקי יד שנייה, אתרי אינטרנט כדוגמת יד 2, איביי וכדומה, ומה שאינו בר שימוש הולך לנזקקים כך שכולם מרוויחים – החברה המפנה, המפונה שלא צריך לשלם, והנזקקים שמקבלים "מתנות" בכל פעם שבית מפונה.

אם אתם מחפשים חברה שתעשה עבורכם פינוי חפצים ישנים ורהיטים clear-team היא החברה שאתם מחפשים. האמינות הגבוהה יחד עם תודעת הישורת המצוינת והעבודה המקצועית הם אלו שהפכו את החברה לחברה המובילה בישראל בתחום. פנו אלינו עכשיו ונשמח לסייע לכם בפינוי!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו