פינוי חנות של אדם אהוב לאחר פטירתו

פינוי חנות

דמיינו את החנות האהובה של סבא, מלאה בספרים ישנים, בריח המוכר, במדפים העמוסים ובכיסא האהוב עליו. בוודאי ביליתם שעות רבות ואהובות שם, צופים בו בעבודה, עוזרים ללקוחות, מסדרים ספרים על המדף ומנהלים עסקאות קטנות בקופה. לא משנה איזו חנות היתה לסבא, בין אם מדובר על חנות ספרים, חנות תבלינים, חנות לכלי בית, או מכולת – יותר משהיא מכילה סחורה, היא מכילה עבורכם זכרונות. לכן כאשר צריכים להתמודד עם הפינוי של אותה חנות לאחר שסבא נפטר מדובר על משימה קשה רגשית.

כל פינוי חנות של אדם אהוב לאחר פטירתו מערבת רגשות רבים ולא עסקיים בלבד. הצורך להחליט מה לעשות עם הסחורה כרוך במחשבה – מה סבא היה רוצה? לכן, מומלץ ביותר להיעזר בחברת פינוי מקצועית כחברת הפינוי של שי שטיקגולד. מדובר על חברה המעסיקה צוות עובדים מנוסה ואדיב, אשר עובד עם הרבה רגש. כל אחד מחברי הצוות יודע מה עליו לעשות בזמן הפינוי. לא מדובר רק על פינוי חנות, אלא גם על פינוי מחסנים ומקלטים וגם פינוי פסולת.

חברת הפינוי נותנת מענה לקושי הרגשי של פינוי החנות. לעיתים, יש לבצע את הפינוי מוקדם ככל האפשר, מפני שמדובר על עסק כלכלי שעלול לגרום להפסד כספי לא מבוטל עבור קרובי המשפחה של בעל העסק. חברת הפינוי יכולה גם לנקות את החנות לאחר סיום הפינוי, כדי להכין אותה לקראת השכרה או לקראת עסק חדש. כל חברה אשר מבצעת פינוי חנות של אדם אהוב לאחר פטירתו, יכולה גם לבצע פינוי דירה למכירה.

פינוי בחינם – מה משמעות הדבר?

חברת פינוי מקצועית יכולה להציע גם פינוי תכולת דירה בחינם או פינוי רהיטים בחינם. יתכן שאף אפשר לבצע פינוי חנות בחינם. הדבר מתבצע כך – חברת הפינוי מגיעה לביקור ראשוני במקום המיועד לפינוי, ובודקת את תכולתו. אם היא מעריכה ששווי החפצים יכול לכסות את עלות הפינוי, היא מסכימה לבצע זאת בחינם. בסוף הפינוי היא מוכרת את החפצים, לפעמים במכירה פומבית, ומקבלת תמורתם את ערך הפינוי.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו