פינוי חנות כולל ניקיון

שי מפנה ומנקה חנויות

מי מאתנו לא הגיע לחנות בה היה רוכש דברים ועמד בפני דלת סגורה על סוגר ובריח. החנות נסגרת מבלי שהלקוחות קיבלו מידע אודות כך והאכזבה יכולה להיות גדולה.

חברת צוות פינוי דירה עוסקת בכל תחומי הפינוי. מועסקים אצלה צוותים כשכל צוות מתמחה בפינוי תחום אחר מפינוי דירות אגרנים, דירות ירושה, חנויות מקלטים ועוד. אם אתם צריכים לפנות את החנות שלכם וזקוקים לעזרה – התקשרו אלינו היום!

למה סוגרים חנות בישראל?

בגלל הקושי לנהל חנויות בישראל, בניית מרכזי קנייה וקניונים מרבים סוחרים לסגור את החנויות שלהם ולהחזירן לבעליהן. התחרות הגדולה מביאה חנויות רבות להיסגר בגלל הפסדים וצבירת חובות. ברחובות הערים ניתן לראות חנות אחת נפתחת ובסביבתה נסגרות חנויות אחרות. בתחום האוכל נסגרות מסעדות ובתי קפה. סגירת חנות היא עבודה קשה. ברוב המקרים נערכת מכירת חיסול ורוב התכולה נמכרת ומה שנותר בתוכה הם המדפים, ארונות, ריהוט וכדי להחזיר את החנות במצב תקין לבעליה צריך לפנות כל מה שבתוכה ולבצע ניקיון יסודי. פינוי חנות כולל ניקיון יכולה להיות גם פעולה של בעלי בעליי החנות שהזדקנו, שאין מי שימשיך את עבודתה והחנות נסגרת כדי שבעליה יוכלו להשכירה למטרה אחרת. על מנת שהחנות תהיה כשירה צריך לפנות את כל הסחורה שנשארה, לפנות את כל המחיצות הדלפקים והמדפים, לנקותה ניקיון יסודי ולהכשירה להשכרה  מחדש.

מה כוללת עבודת הפירוק?

חברת צוות פינוי דירה עומדת לרשות כל בעל חנות שמעוניין לסגור אותה. צוות מיומן מטעם החברה יפנה את כל הציוד שנמצא בחלל החנות, ינקה באופן יסודי את המרצפות, חלון הראווה ויצבע וייסד את הקירות. עבודת פירוק המדפים צריכה להיעשות בזהירות כדי למנוע נזקים מהקיר והרצפה. ברוב המקרים על שוכר החנות לחזירה למשכיר במצב כפי שהייתה ביום חתימת חוזה השכירות. רבים מבין השוכרים בונים מחיצות מגבס, מנמיכים את התקרה למטרה שימוש החלק העליון כמקום אחסון, בונים דלפקים או לחילופין שוברים קירות כדי להגדיל את חלל החנות.

מה אנחנו מבטיחים לכם?

  • ביום פינוי החנות על השוכר להחזיר את המצב לקדמותו. חברת צוות פינוי דירה מציעה שירותי פינוי חנות כולל ניקיון ושיפוצים. ביום הפינוי יכנסו צוותי החברה ויעשו את העבודה על פי תכנית שהוכנה מראש ובעת החזרת החנות למשכיר החנות תראה כחדשה.
  • חשוב לתאם ציפיות בין החברה ללקוח ולתכנן את העבודה כך שבעת הפינוי יהיה מספר התקלות שואף לאפס. הצוות שיגע לבצע את העבודה יביא אתו את כל הציוד הנדרש החומרים והכלים. השוכר יוכל לעזור לצוות החברה בכל מה שקשור להחלטות מה לעשות ולאן להעביר את הציוד שנשאר בין אם להעבירו למחסן שיועד לכך או לזרוק במזבלה הקרובה.
  • אנשי צוות חברת הפינוי עם כלי השינוע שלה יבצעו את העברת הציוד והסחורה שנשארה בהתאם להנחיות הלקוח ובהתאמה לחוקי הרשות. סחורה או ציוד שצריך להביא להטמנה או למזבלה התיאום עם הרשויות ייעשה על ידי חברת הפינוי ובאחריותה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו