פינוי חדר מוזנח כולל ניקיון

שי מפנה חדרים מוזנחים ומלוכלכים

לא אחת אנחנו נתקלים בדירות בהן ישנה הזנחה ואי סדר בלשון המעטה. במשפחות רבות שלהן יש חדר מיותר הוא משמש כאין חדר/מחסן לכל הדברים שאינם בשימוש יום יומי. המצב יכול להגיע לכך שהחדר יהיה מוזנח ומלוכלך ובו חפצים ורהיטים שאינם ראויים לשימוש. אם אתם מחפשים חברה שתעשה עבורכם את העבודה – הגעתם למקום הנכון!

למה אנחנו עושים מה שאנחנו עושים?

פניות רבות של אנשים שחיפשו חברה לפינוי חדר מוזנח כולל ניקיון הביאו לקמת חברת צוות פינוי דירה. בתחילה הצוות היה מצומצם ואם כמות הפניות והדרישה שגדלה לשירותי פינוי וניקוי הצוות גדל וכיום החברה מכילה מספר צוותים לא קטן שעונה על הדרישות. אצלנו בחברת צוות פינוי דירה תוכלו למצוא אוזן קשבת לכל בעיות פינויי חדרים, דירות, מחסן ומקלטים. סוללת הטלפונים שלנו קולטת שיחות 24/7 לאורך כל השנה. למקרה שהמשרד סגור ואין מענה אנושי השאירו את פרטיכם וצוות משרדנו יחזור אליכם בהקדם. בנוסף, כדי לקבל רושם אודות החברה כדאי להיכנס לאתר האינטרנט בו מפורטים מקומות עבודה קודמים, וכן מידע אודות החברה וניסיונה בשוק פינויי דירות.

מה אנחנו עושים?

עם קבלת ההחלטה שהגיע הזמן ושצריך לפנות את החדר ולזרוק חפצים מיותרים. פניה לחברת צוות פינוי דירה היא הפתרון. החברה מציעה את שירותיה בכל מה שקשור בפינוי דירות וניקיון כללי. לאחר קבלת ההחלטה על פינוי החדר וניקיונו פניה באמצעות האינטרנט או הטלפון תגרום לנציג חברת צוות פינוי דירה להגיע למקום, לבחון את החדר וסוג העבודה ולהציע הצעת מחיר. כדאי לסכם את כל התנאים מראש וזאת כדי למנוע אי נעימויות בסיום העבודה.

פינוי חדר מוזנח כולל ניקיון מצריך ידע ודייקנות בעבודה מה שאנשי צוות החברה שלנו עושה לאורך כל השנה. כדי לפנות חדר אחד מכלל הבית צריכה העבודה לעשות במשנה זהירות  וזאת כדי למנוע נזקים לשאר הרהוט בדירה בקירות ושאר החפצים. אחרי שצוות החברה הוציא את כל הציוד מהחדר יכולים בני הבית למיין ולהחליט מה לעשות עם כל אחד מהחפצים. צוות העובדים של חברת הפינוי יסייד וינקה את החדר כך שהחפצים שהוחלט להשאירם יוכלו לחזור לחדר הנקי.

בנוסף, צוות פינוי דירה מיומן גם בכל הקשור לשיפוצים קלים, סיוד וצביעה כך שאין צורך להביא אנשי מקצוע נוספים מתחילת העבודה ועד סופה כל העבודה תיעשה על ידי אותו הצוות.

למה דווקא אנחנו?

חבת צוות פינו דירה מעסיקה עובדים מיומנים, וותיקים בתחום ויודעים להפעיל את כל המכשירים הנדרשים כדי לבצע את פינוי החדר. אפשר גם להיעזר בחברה לצורך ניקוי החדר, סיודו והחזרתו לשימוש כאחד מחדרי הדירה.

חברת פינוי הדירה בקיאה גם בכל חוקי ותקנות הרשות המקומית בכל מה שקשור בפינוי אשפה וחפצים למזבלה. לכל רשות יש את הימים והשעות בהם ניתן לשנע למזבלה. העבודה נעשית בזהירות ובהתחשבות בשכנים כדי למנוע מהם נזקים וסבל מיותר בעת פינוי החפצים מהחדר בדירת הלקוח. ')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו