פינוי זבל מהרכב

זקוקים לפינוי רכב?

פינוי זבל מהרכב הוא פעולה שכל בעל רכב נדרש במוקדם או במאוחר לבצע. לא נעים להודות, אבל רבים מאיתנו מתייחסים אל הרכב הפרטי שלנו כמו לא פח נוסע וצוברים כמות גדולה של פסולת ברכב שאותה צריך לפנות מפעם לפעם. במקרים קיצוניים פינוי של זבל מהרכב יכול להיות מבצע של ממש שלו נצטרך להקדיש מאמצים וזמן, או לחילופין לשכור גורם כלשהו שיבצע את הפינוי בעבורנו. להלן נקדיש מספר מילות הסבר בנוגע לשאלות איך מפנים זבל מהרכב, לאן מפנים את הזבל מרכב וכן בנוגע לניקוי הרכב לאחר פינוי זבל.

איך מפנים זבל מהרכב

למרבה הצער אין יותר מידי טריקים בכל הנוגע למשימה של פינוי זבל מהרכב. אחד הדברים החשובים שכדאי להקפיד עליהם כאשר מפנים זבל מהרכב הוא להיות שיטתיים. עברו אזור אחר אזור, ממושב הנהג, דרך מושב הנוסע והמושב האחורי ועד לתא המטען ואל תמשיכו הלאה לפני שאתם בטוחים כי כל האזור נקי מזבל. זכרו לבדוק גם מקומות נסתרים כמו מתחת למושב הנהג ומושב הנוסע ואזורים אחרים ברכב שאליהם לעיתים מתגלגל זבל. ארזו את כל הזבל בשקיות ואל תפנו אותן עד שסיימתם לאסוף את כל הזבל מהרכב.

לאן מפנים זבל מהרכב

על פי רוב, פינוי זבל מהרכב יהיה היישר אל פח האשפה. עם זאת, סוג הפסולת שאנו נוטים לאסוף ברכב, ניירות, שקיות ובקבוקים, הם כולם חומרים הניתנים למחזור למען איכות הסביבה. אם תדאגו מראש להפריד את הפסולת שאתם אוספים מהרכב ולמיין אותו על פי סוגים תוכלו בשלב הבא להעבירה בקלות יחסית אל מיכלי המחזור המיועדים לכך. מיכלי מחזור לנייר ופלסטיק נמצאים כיום כמעט בכל מקום בארץ, אך בכדי למחזר חומרים אחרים כמו מתכת למשל תצטרכו לשים את פעמיכם אל מרכז מחזור מיוחד.

ניקוי הרכב לאחר פינוי זבל

השלב האחרון של פינוי זבל מהרכב הוא ניקוי הרכב. כאשר אנחנו מפנים את הזבל מרחבי הרכב שלנו אנחנו בדרך מגלים לפתע עד כמה הוא מלוכלך ואת כל העקבות שהותיר הזבל שצברנו אחריו. כדאי מאוד לבצע גם ניקוי של הרכב באותה הזדמנות בה אנחנו מפנים זבל מהרכב. את הניקוי ניתן לבצע בעצמכם או באמצעות חברה המספקת את השירות הזה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו