פינוי זבל מהדירה

שי שירותי פינוי זבל מהדירה

פינוי זבל מהדירה – האם גם אתה קיבלת בית בירושה הסובל מהזנחה קלה ? האם גם בבית שלך נערמו כמויות אשפה גדולות עקב שותף או דייר אגרן ? במקרים אלו וברבים אחרים, סובלים הדיירים מנזקים אשר גורם הזבל הביתי .

נזקים אלו כוללים ריח צחנה חריף ואי יכולת להתגבר על בעיית ההגיינה בכוחות עצמם בנקודה זו, הגיע הזמן לקחת את העניינים לידיים וליצור קשר עם שירות פינוי דירה אשר יבצע עבורכם פינוי זבל מהדירה באופן מקצועי ומיומן, תוך טיפול בכל הנזקים שנגרמו עקב אגירתו .

פינוי אשפה מדירת ירושה מוזנחת

מדובר באנשים ממעמד הביניים או משפחות העוני אשר זכו בדירת ירושה מקרוב משפחתם, שגם סבל ממצב סוציו אקונומי דומה .

בשל חוסר האמצעים לדאוג לשכור אדם שידאג לסדר וניקיון בדירה, הדירה זקוקה עתה לשירות פינוי מדירה של הפסולת שנערמה, וטיפול בנזקי הזיהום, הריח וההגיינה שהיא גרמה במסגרת שירות זה, עליכם ליצור קשר עם חברת פינוי אשר תשלח לביתכם נציג לבחינת הנכס .

הנציג יתרשם מהיקף הנזק ויקבע מה הוא היקפו של כל שירות: פינוי זבל מהדירה, הדברת הדירה מהנמלים שמקוננות בה, פינוי דומן בטרם השטיפה, והחלת תהליך פינוי ירושות סדור, במסגרתו ייעשה חיפוש על מנת לבדוק האם בכל זאת יש בדירה פרטים נדירים ויקרים, על אף מצבו הדל של הנפטר. לעתים דווקא בדירות כאלו נמצאים חפצים בעל ערך אשר עלולים לזכות אתכם בשירות חינם: צוות מפנה ירושה יבצע את השירות הקשה ללא תשלום, או בתשלום חלקי, בתמורה לחפצים אלו.

בבוא צוות הפינות יבצוע פינוי זבל מהדירה באופן מיידי, ולאחר שהיא תתרוקן מפרטי זבל מוצקים, יחל תהליך השטיפה אשר יתבסס על מכונות שטיפה בלחץ .

לאחר מכן תתבצע בדיקה להיווכך שאין בדירה חרקים שיש להדביר, ובמידה וקיימים – יחל התהליך הדרוש לאחר כל אלה, יבוצע כל שנדרש במסגרת שירות פינוי עיזבון עד לקבלת דירה נקייה, מסודרת ומבריקה המוכנה לאיכלוס מחדש .

פינוי אשפה במסגרת פינוי אגרנות

מסגרת פינוי זו שונה לחלוטין מקודמתה .

ישנם שני מצבים במסגרת זו: אתה הוא שסובל משותף או דייר אגרן, ולכן הפינוי יבוצע בדירתך, או שמדובר בשכן מזהם שגר בבניין המגורים שלכם, ובמקרה כזה נציגי החברה לא יהססו לפרוץ פנימה, בהינתן שהדירה ריקה, ולגמור את ההלל בשני המקרים מבוצע פינוי אשפה מהדירה באופן מיידי, תוך טיפול בכל מפגעי הדירה: פינוי פסולת, פינוי חפצים חדים ומסוכנים, פינוי ערימות חפצים שנערמו בכניסה לבניין או בבית האגרן, סידור הדירה, ועשיית כל פעולה נדרשת אחרת עד לקבלת דירה נקייה המוכנה למגורים מחדש .

בפסקה זו תמצאו עצות מועילות להתנהגות עם האגרן במצבים שונים – לאחר שתם שירות פינוי זבל מהדירה של האגרן .

במידה והאגרן נמצא תחת אחריותכם, חשוב לשוחח איתו, להבין האם מדובר במעשה קונדס חד פעמי או בבעיה נפשית, ולקשר את האגרן עם פסיכולוג או פסיכיאטר במידה ומדובר בבעיה נפשית במידה והאגרן הוא שכן שלכם לבניין יש טעם לזמן אותו לאסיפת דיירים אשר תסביר לו שהוא צריך לשלם על השירות, ובמידה והוא לא משתף עמכם פעולה יש לאתר את האפוטרופוס שלו בספרי טלפונים ולדווח לו על שקרה .

לנקות את הדירה לאחר פינוי זבל מהדירה

טיפול בזבל הינו מקצוע לכל דבר, ולא בכדי. לאגירת זבל בבית, מכל סיבה שהיא, עלולות להיות השלכות רבות ולא נעימות על מצבו של הבית. לכן, חשוב מאוד לפנות אל חברה אשר לא רק מפנה פיזית את הזבל מהבית, אלא גם דואגת לשקם את הדירה ולהחזיר אותה למצבה השמיש.

הזבל גורם להתפתחות של זיהומים שונים- עובש, חיידקים, מזיקים ועוד. מובן מאליו כי מדובר ברמת לכלוך וזיהום עמה אין אפשרות להתמודד באמצעים ביתיים כלל, ולכן חשוב מאוד שחברה מקצועית תבצע את העבודה. בעת עבודה עם סוג כזה של דירות, חשוב מאוד להיעזר באמצעי בטיחות מתאימים- חליפות מגן, כפפות סטריליות וכו'- וזאת על מנת למנוע פגיעה במי מן העובדים במהלך העבודה. יידרשו, ככל הנראה, כלים מקצועיים כגון מכונות שטיפה, חומרי חיטוי חזקים, חומרי הדברה ועוד.

בתום התהליך, הדירה תהיה לא רק פנויה מן הזבל שנאגר בה, אלא גם נקייה. לראשונה מזה זמן רב, היא תהיה נעימה מאוד ותדיף ריח נעים.

תיקונים ושיפוצים קלים לאחר פינוי זבל מהדירה

להזנחה של דירה במשך שנים יש לא מעט השלכות. בין היתר, עלולים להגרם לדירה נזקים שונים. תהליך פינוי שלם כולל גם תיקונים ושיפוצים קלים בבית, אשר נועדו על מנת להשיב את המצב לקדמותו. בין היתר, יש לבצע פעמים רבות סיוד מחדש של הדירה, לטפל בקירות מתקלפים, לתקן תריסים ודלתות ועוד.

בעל בחירת חברה מתאימה לפינוי כמויות גדולות של זבל מדירה, כדאי לפנות אל שירותיה של חברה אשר אינה מסתפקת בפינוי גרידא- חברה אשר מבצעת את כל הפעולות שצוינו לעיל במסגרת שירות הפינוי, כך שניתן יהיה לחסוך לא מעט זמן וכסף על פנייה אל בעלי מקצוע אחרים.



 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו