פינוי זבל מהגג לפני זיפות

שי מפנה זבל מהגג לפני זיפות

פינוי זבל מהגג לפני זיפות – חשבתם לבצע זיפות לגג של הבניין? סוף סוף הצלחתם להגיע להסכמה מלאה בין דיירי הבניין בדבר חשיבות הזיפות והאיטום של הגג. היזהרו שלא תיתקעו שוב! כי יש פעולה נוספת שאתם חייבים לבצע אותה לפני שאתם מסכמים עם חברת איטום! אתם יודעים בכלל מה יש לכם על הגג?

פינוי אנטנות ישנות

לפעמים אנשים משקיעים מחשבה וזמן בארגון הבית וחלקי הבניין הגלויים והם לא מתארים לעצמם מה קורה שם למעלה, מעל לראש שלהם על הגג. פעמים רבות אנחנו מגלים גגות של בנינים שיש בהם הזנחה איומה. המון לשלשת של יונים, הרבה חול שהצטבר במשך השנים, וגם דודי שמש ישנים או אנטנות מקולקלות. כל חברת זיפות שתגיע לשטח תדרוש פינוי לאלתר כדי לאפשר את הזיפות. כך אי אפשר לעבוד!

פינוי פסולת מהגג בעזרת מנוף

גם אם יש לכם על הגג המון פסולת וגרוטאות אנחנו נבצע עבורכם את הפינוי בצורה יעילה ומהירה. כי בעזרת מנופים ניתן לפנות את הגרוטאות הללו בצורה הקלה ביותר. בלי להסתובב בתוך הבניין ובלי לפזר בחדר המדרגות את הלכלוך ואת כל האבק והחיידקים. נפנה את הגג מלמעלה. בצורה חיצונית. אתם לא תרגישו בתוך הבניין כלום. אבל הגג שלכם יפונה באופן מהיר ויעיל – פינוי זבל מהגג לפני זיפות.

פינוי עציצים מהגג

גם אם יש לכם על הגג עציצים ישנים וגדולים או אדניות מלאות באדמה ובצמח כמוש ועתיק, אנחנו נפנה אותם. נוריד עבורכם את כל החפצים מגג הבניין כולל פינוי אדניות ואתם תיהנו לקבל את הגג שלכם נקי ומפונה לחלוטין כך תוכלו להזמין כבר ומייד חברת איטום שתזפת לכם את הגג.

פינוי דודים ישנים מהגג

מה יש לכם שם למעלה? אתם אולי אפילו לא יודעים. עלו ותראו! ייתכן שיש לכם שם דודים ישנים, כאלו שהוחלפו בחדשים ותקינים אך הישנים נשארו שם משום מה. הם נמצאים שם כבר הרבה זמן, אולי עוד מלפני הפעם הקודמת שטיפלתם בגג. אבל אל תשאירו אותם שם עוד! אתם מעוניינים לשמור על גג בניין מתוחזק. חשוב לכם שהמקום יהיה נקי ומטופח. לכן מהרו לפנות אלינו ואנחנו נפנה עבורכם את כל הפסולת מהגג, את לשלשת היונים ואת החולות שהצטברו. את הגרוטאות ואת המכשירים שיצאו מכלל שימוש.

עושים עבודה מהירה ויסודית

החברה שלנו מיומנת ומנוסה, ומספקת שירותי פינוי מהגג. לכן אנחנו יכולים להבטיח לכם שנבצע את הפינוי בצורה מהירה ויעילה. נוריד מהגג את כל מה שלא צריך להיות שם. והכול תוך התחשבות בדיירי הבניין בלי לעשות רעש מיותר ובלי להפיל חפצים מגובה רב. אתם כבר יכולים לנשום לרווחה ולהזמין חברה שתזפת לכם את הגג. כי כאשר אנחנו עורכים פינוי זבל מהגג לפני זיפות הגג מפונה באופן מקצועי ויסודי בלי עקבות של לכלוך בלי גרוטאות למזכרת.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו