פינוי זבל מהגג לפני זיפות

מפנים זבל מהגג

זיפות גגות הינה פעולה מקצועית המחייבת אתכם בהכנה מוקדמת של שטח הגג. אנחנו ב-צוות פינוי דירה, מתמחים בפינוי גגות בכל סדר גודל ובכל גובה, ומאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מהכנה מקצועית ואיכותית של שטח הגג לקראת הליכי הזיפות.

פינוי כל סוגי הפסולת משטח הגג

כצוות מקצועי ומוביל בתחומו, אנחנו ב-צוות פינוי דירה, מתמחים בפינוי פסולת (מכל סוג) משטח הגג העומד לרשותכם, בין אם מדובר בפסולת בניין שהצטברה על שטח הגג, בין אם מדובר בגרוטאות וחפצים שהונחו בשטח הגג על ידי דיירי המבנה ובין אם מדובר בפסולת סביבתית כגון: לשלשת יונים, חול ומלחים שונים(מאפיין מבנים הסמוכים לים) ועוד.

פינוי דודי שמש ישנים ואנטנות שבורות

במסגרת הליכי פינוי גגות לפני זיפות, אנו מעניקים תשומת לב מיוחדת לפינוי דודי שמש ישנים ואנטנות ישנות או שבורות העלולים להפוך למפגע סביבתי בעיקר במהלך חודשי החורף עם הרוחות העזות. לצורך פינוי דודי השמש והאנטנות השבורות והישנות, אנו נעזרים באנשי מקצועי (חשמלאים, מתקיני דודי שמש וכדומה), וזאת על מנת לבצע את עבודת הפינוי על הצד הבטוח והבטיחותי ביותר.

הכנת גגות לזיפות באמצעות מנוף

על מנת לבצע עבודות פינוי לפני זיפות מגגות בהם מצויה תכולה כבדת משקל, או לחילופין, גגות של מגדלי מגורים ומשרדים, אנחנו ב-צוות פינוי דירה נעזרים במנופאי מוסמך ומקצועי המאפשר לנו לבצע עבודות פינוי גגות באמצעות מנוף בדרך הנוחה, המהירה והבטוחה ביותר.

ניקיון שטח הגג והכנתו לקראת זיפות

לאחר פינוי הגג מכל סוגי הפסולת והתכולה המיותרת, אנחנו ב-צוות פינוי דירה מכינים את שטח הגג לקראת עבודות הזיפות, וזאת באמצעות ניקיון יסודי של משטח הגג. ניקיון זה מיושם באמצעות חומרי ניקוי ייחודיים ועל ידי אנשי הצוות המיומנים והמנוסים שלנו.

פינוי גגות בכל רחבי הארץ!

שירותי פינוי זבל משטח הגג והכנת משטח הגג לקראת עבודות זיפות, הם שירותים מקצועיים המיושמים על ידינו בכל רחבי הארץ. שירות זה מיועד גם לוועדי בתים, גם למנהלי חברות אחזקה, גם לבעלי בתים פרטיים וגם למוסדות וחברות המעוניינים לפנות, לנקות ולהכין את משטח הגג שבאחריותם לקראת חודשי החורף.

הידע המקצועי העומד לרשותנו, מאפשר לנו להתמודד עם כל האתגרים המקצועיים הנלווים להליכי פינוי וניקיון גגות, לרבות גגות של מגדלי מגורים ומגדלי משרדים, גגות משותפים באזורים בעלי צפיפות אוכלוסין גדולה, גגות מבנים ישנים ומוזנחים במיוחד ועוד.

אנחנו ב-צוות פינוי דירה מחזיקים בציוד פינוי מקצועי וציוד בטיחות המאפשר לנו לבצע את עבודות הפינוי בגובה בצורה הבטוחה, המהירה והיעילה ביותר. כמו כן, אנו מחזיקים בביטוח צד ג' המבטיח לכם שקט נפשי לאורך כל שלבי הפינוי.

רוצים לדעת יותר על שירותי הפינוי שלנו בתחום הגגות? צרו איתנו קשר עוד היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן