פינוי זבל מדירה מבת ים

שי שירותי פינוי זבל מדירה בבת ים

פינוי זבל מדירה מבת ים  – הבית שלכם בבית ים מלא בזבל? הכל מלא שקיות או עיתונים ואתם לא יודעים מה לעשות? חוששים לבריאות שלכם או של דרי הבית? התקשרו אלינו לשי פינוי דירה כבר היום! אנחנו החברה המקצועית ביותר בארץ לפינוי דירות מכל סיבה, התקשרו אלינו היום!

למה דווקא שי פינוי דירה?

אנחנו החברה המקצועית ביותר לפעולה המורכבת הזאת. פינוי פסולת, בוודאי בכמויות גדולות מאד, היא משימה לוגיסטית לא פשוטה, ולכן לא כל אחד יכול לעשות אותה.

רק אנחנו בעלי ניסיון, כלים ואישורים לעשות זאת. אם הבית שלכם מלא בצואה של בעלי מחמד, או שהצחנה עקב ערמות הזבל כבר בלתי נסבלת – אין סיבה לחיות בסכנה או בסבל. התקשרו היום!

אנחנו מתאימים כי יש לנו את הניסיון, הציוד הטכני והלוגיסטי והרבה מקצועיות לעשות את העבודה.

מה מסובך בזה בדיוק?

פינוי זבל מדירה בבת ים יכול לשקול מאות קילוגרמים. זה לא דבר פשוט להרים, בטח לא להוריד מקומה 10. לכן, אם יש לכם דירה מלאה בזבל בבת ים – אנחנו הפתרון.

פינוי זבל מדירה מבת ים יכול להיות מסוכן, ללא ציוד מיגון, מסכות וחומרי חיטוי. במקרים קשים זה עלול להיות ריחני, מלא חיידקים ובקטריות, פטריות וחיידקים. לנו יש את כל הציוד.

לא לכל אחד יש כוח או כישורים לעשות את העבודה משהו עלול ליפול עליכם מהערמות של האיסופים ולפצוע אתכם

מי צריך שירות כזה?

לצערנו בארץ יש הרבה מאד אנשים שצריכים שירות של פינוי זבל מדירה בבת ים. בין היתר, זקנים ניצולי שואה, אנשים בעלי הפרעה נפשית, מחלות, נכות או דיכאון, אנשים עם פיגור או צרכים מיוחדים, אנשים שהם אגרנים כפייתיים או שסתם אין להם את הכישורים או הכוח / יכולת טכנית לעשות את המשימה.

מדובר במשימה לוגיסטית לא פשוטה הדורשת כח פיזי, ידע טכני והרבה ציוד. אנחנו בשי פינוי דירה מתמחים בפינוי זבל מדירה בבת ים ואנחנו המתאימים לשירות הזה, לכל האנשים הכתובים לעיל.

מה שי פינוי דירה מציעים לכם בפינוי זבל מדירה בבת ים?

העבודה מתבצעת במסירות רבה, התחלה מוקדם בבוקר, כדי לא להפריע את מנוחת השכנים או המשפחה שלכם.

שי פינוי דירה מגיעים, אורזים וממיינים את הכול, מפרקים ומורידים למכוניות מיוחדות, באמצעים טכניים איכותיים ואפילו עם מנוף אם צריך.

את כל הציוד שהוחלט להשליך, שי פינוי דירה מעמיסים למכוניות ומפזרים אותם:

  • באשפה מורשת של עיריית בת ים תוך שמירה על החוק ואיכות הסביבה
  • שווקי הפשפשים למכירה
  • תרומה

העבודה נעשית במהירות ומקצועיות תוך שמירה מירבית על הסביבה – רעש ונזקים, ובעיית האגרנות יוצאת המחיים שלכם. העבודה נעשית רק בהתאם לחוק, תוך התחשבות בכללים העירוניים של עיריית בת ים ברמה של איפה ומתי מותר לזרוק / להעמיד את האוטו וכו'.

שי פינוי דירה היא בעלת ניסיון רב בעיריית בת ים ולכן אנחנו יודעים בדיוק עם מי לדבר, ומתי, כדי לקדם את העניינים. העובדים שלנו הם מקצועיים מאד ונקיים, וידאגו ברגישות לטפל בכל החומרים שנזרקים.

מה אנחנו מציעים לכם בנוסף לפינוי זבל מדירה בבת ים?

אם יש לכם חפצים מיותרים ואתם צריכים פינוי זבל מדירה בבת ים ובמיוחד שקיות זבל מרובות – אנחנו כאן. אנחנו מציעים לנקות לכם את הדירה בנוסף לשינוע.

שירותים נוספים שאנחנו מעניקים:

  • שיפוץ קל של הדירה
  • צביעה
  • ניקיון וחיטוי – תהיה
    לכם הדירה הנקייה ביותר בבניין!

התקשרו אלינו כבר היום! 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו