פינוי זבל מדירה ברעננה

שי שירותי פינוי זבל מדירה ברעננה

מכירים מישהו ברעננה עם יותר מדי זבל או אשפה בבית? יש לכם אספן כפייתי בבניין, או שאחד מקרוביכם הוא אספן כפייתי ומתגורר ברעננה? לא יודעים מה לעשות ואין באפשרותכם לפנות שקיות זבל מהבית? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון. פינוי זבל מדירה ברעננה הוא בדיוק מה שאנחנו עושים, ולכן אתם לא צריכים להתמודד עם הבעיה לבד. אם אתם זקוקים לסיוע בנושא, התקשרו אלינו היום.

מה זה פינוי זבל מדירה ברעננה?

פעמים יש דירות ברעננה, בדומה לרחבי הארץ, של אנשים שלא זורקים זבל ואף אוספים אותו. מדובר כמובן במצב לא תקין, אבל קשה לדבר איתם בהיגיון והם לא רואים את הפגיעה שהם עושים לעצמם או למשפחתם ככזאת. פינוי דירה למעשה מסייע להם לצאת מהמצב של מגורים תחת הזנחה. אנחנו מגיעים ומפנים את הפסולת במהירות.

מי אני ואיך אני עושה פינוי זבל מדירה ברעננה?

אני שי, ואני הבעלים והמקים של שי פינוי דירה. המצאנו שיטה ייחודית שמאפשרת לנו לפצח את אותם כיסי התנגדויות אצל האספנים הכפייתיים, ואנחנו יכולים לעשות פינוי זבל מדירה ברעננה בקלות וביעילות, דבר שלרוב אנשים רגילים לא יכולים לעשות. אני עושה זאת שנים רבות מתוך תחושת שליחות, ואני מסייע לאנשים לחזור למצב נורמלי בחיים שלהם. 

על העבודה אני גובה סכום הגיוני ולפעמים אם יש חפצים שווים שאפשר למכור, אני לא גובה על העבודה כסף, תמורת מכירת החפצים לכיסי. אם העבודה מסובכת וגדולה, אני מביא איתי צוות מקצועי, מיומן ומנוסה – שמסייע לי לעשות את העבודה מהר, ללא שאלות מיותרות, תוך התחשבות במשפחה וברגישות גדולה.

למה דווקא אני ולא לפנות לבד?

הסיבות לפנות אליי לעשות פינוי זבל מדירה ברעננה הן:

  1. מדובר בעבודה כבדה –

מאות קילוגרמים של זבל לפעמים. לכן, אתם צריכים כוח פיזי, ציוד סבלות, ידע טכני

ולוגיסטי ולפעמים אפילו מנוף. אנחנו נעשה זאת עבורכם.

  1. מדובר בעבודה מסוכנת –

גם הצחנה והחיידקים הדורשים ציוד מיגון וגם הערמות שיכולות ליפול, כולם דורשים

עבודה מקצועית מאנשים מנוסים.

  1. מדובר בשינוע לא פשוט

– צריך רכב מיוחד, שסביר להניח שאין לכם אותו.

  1. מדובר בעבודה לא

פשוטה נפשית – אם מדובר בהורים שלכם, למשל, יהיה לכם קשה לשכנע אותם להיפטר מהחפצים. אנחנו עושים זאת בשיטה מיוחדת תוך התחשבות ורגישות! אנחנו לא מעורבים רגשית וזה הרבה יותר קל לנו.

מי מבקש פינוי זבל ממני?

לרוב ילדים או שכנים של אספן כפייתי מתקשרים אלינו ומבקשים. לרוב "התלונה" היא נגד קשישים, ניצולי שואה, אספנים כפייתים, נכים נפשית או פיזית וגם אנשים שאין להם את האפשרות או היכולת לזרוק כזאת כמות של זבל. אנחנו עושים זאת בקלות.

מה כולל שירות פינוי זבל מדירה ברעננה?

פינוי זבל מדירה ברעננה כולל: מיון, אריזה והורדה למכולה. שינוע לזבל / שוק הפשפשים / תרומות. אנחנו עושים זאת תוך מינימום רעש והפרעה לשכנים וגם התחשבות בחוקים העירוניים של רעננה ושמירה על איכות הסביבה. אחרי שסיימנו את החלק הזה אנחנו חוזרים אל הדירה כדי לנקות אותה ניקוי יסודי, וגם עושים חיטוי שישמור עליה נקייה והיגיינית לאורך זמן. אנחנו גם מציעים שירות שיפוץ קל, עבודות חשמל וצביעה, כדי שהעבודה תהיה מושלמת ואפשר יהיה לגור בדירה בצורה טובה, בריאה ונקייה.

אל תעשו זאת לבד, אנחנו מקצועיים ומנוסים, ואם אתם צריכים פינוי זבל או חפצים, פשוט התקשרו היום! אנחנו מחכים לשמוע מכם ולקבוע פגישה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו