פינוי זבל מדירה ברמת השרון

שי שירות פינוי זבל מדירה ברמת השרון

יש לכם יותר מדי זבל ואשפה בבית? מכירים דירה ברמת השרון שיש בה יותר מדי אשפה או חפצים מיותרים ואתם לא יודעים מה לעשות? אין לכם אפשרות לזרוק את הדברים או שאתם מכירים מישהו שלא יודע מה לעשות עם הדברים? אל דאגה, אנחנו הפתרון עבורכם. פינוי זבל מדירה ברמת השרון הוא המומחיות שלנו, ואם אתם צריכים עבודה מסוג זה, פשוט התקשרו עכשיו.

מי אני?

אני שי פינוי דירה, חברה מקצועית ומנוסה לפינוי דירות. פינוי דירה, בעצם, הוא פעולת הצלה לדירות שנמצאות במצב הזנחה קשה. לכן, מדובר לא רק על שינוע כמו שעושים בהובלה של דירה, אלא ממש פעולת הצלה לאדם במצוקה. אני עושה את העבודה שנים רבות מתוך תחושת שליחות, ופיתחתי שיטה מצוינת לפתור את הבעיה עבור אנשים רבים שזקוקים לעבודת פינוי זבל מדירה ברמת השרון. 

אני מגיע לעשות את העבודה בכל כתובת שתתנו לי בארץ, כמובן ברמת השרון, ועושה את העבודה מכל גובה, בכל קומה, לרבות מחסן, בית, חצר, משרד או מרתף. אם העבודה גדולה מאד, אני מביא איתי את הצוות המקצועי שלי, שעושה עבודה מדהימה וברמה הגבוהה ביותר שיש בארץ.

למה דווקא אני ולא לעשות לבד?

אפשר לעשות את העבודה לבד, אבל כשמדובר בכמויות אדירות של זבל או חפצים, עדיף להשאיר את העבודה למקצוענים כמונו. ישנן שתי סיבות עיקריות למה לעשות פינוי זבל מדירה ברמת השרון אצלנו ולא לבד. האחת, כי זה מסריח, כבד ומלוכלך. כדי להתגבר על כמויות אדירות של אשפה, שלרוב מריחה מזעזע וכמעט אי אפשר להתקרב אליה, צריך ציוד סבלות, ידע טכני, מנוף, צוות חזק ובעל מוטיבציה, מכוניות מיוחדות, קשרים בעירייה וגם ציוד בטיחות נגד הריח, הצחנה והחיידקים. 

אין לכם את כל זה, ולנו יש. אנחנו יודעים איך לעשות זאת מהר, תוך שמירה על הבטיחות ובלי לעשות נזק לדירה ולבניין. הסיבה השנייה היא הסיבה הנפשית. לרוב אלו שמתקשרים אלינו מעורבים רגשית יותר מדי בסיפור, ולכן יהיה לכם קשה לזרוק דברים או לשכנע את הקרובים שלכם הסובלים מהמצב להיפטר מהחפצים. התקשרו אלינו היום!

מי מבקש מאיתנו את העבודה?

בדרך כלל מדובר בקרובי משפחה או שכנים שלא יכולים לסבול את המצב וגם לא יכולים לראות את אותו אדם חי במצב של הזנחה. הם קוראים לנו שנפתור את הבעיה. בדרך כלל מדובר באנשים מבוגרים, עריריים, הרבה פעמים הם נכים נפשית או פיזית ולרוב הם גם אספנים כפייתיים, מה שהופך את הערמות של הדברים שלהם בבית למלוכלכות מאד. גם אספני צואה ופגרים ראינו. אל תעשו את העבודה לבד, התקשרו אליי כבר היום ואשמח לסייע לכם עם כל הרגישות, הציוד והידע.

איך מתנהלת עבודת פינוי זבל מדירה ברמת השרון?

פינוי זבל מדירה ברמת השרון מתחיל מוקדם בבוקר. אנחנו מגיעים כדי לפרק, למיין ולארוז את האשפה. לאחר שעשינו זאת אנחנו מורידים אותה למכולות שלנו, ומעבירים אותה, תוך התחשבות בחוק העירוני של רמת השרון ואיכות הסביבה, למזבלה, לשוק הפשפשים או לתרומה.

האם ישנם שירותים נוספים?

כן, אנחנו יכולים להציע לכם מס' שירותים משלימים כדי שהדירה תחזור למצב ראוי ומושלם. אחרי שנשנע את האשפה, נחזור אליכם כדי לנקות ולחטא את הדירה. אח"כ נוכל להציע גם תיקונים קטנים בבית, צביעה וגם שיפוץ חשמל קל, כדי שהדירה תהיה טובה יותר אף ממה שהייתה לפני שהתחיל כל המצב. 

התקשרו כבר עכשיו!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו