פינוי זבל מדירה בפתח תקווה

שי פינוי זבל מדירה בפתח תקווה

הדירה של השכנים או בני המשפחה שלכם מלאה באשפה בפתח תקווה? לא יודעים מה לעשות או שאין לכם את היכולת או הכוח להוריד ולפנות את הכול? אתם לא צריכים להשאיר את המצב המוזנח כמו שהוא. אני כאן עבורכם! שי פינוי דירה היא החברה הטובה ביותר בפתח תקווה למשימה זו. אם אתם צריכים פינוי זבל מדירה בפתח תקווה – פשוט צרו איתנו קשר עכשיו.

שי פינוי דירה – מי אנחנו בעצם?

אני שי ואני עוסק בפינוי דירה מחפצים ואשפה. אם יש לכם כמויות אדירות של חפצים או אשפה ואתם לא יודעים איך להתחיל, אני האדם עבורכם. משימה של פינוי זבל מדירה בפתח תקווה היא בדיוק המומחיות שלי. אני מפנה כל חלל עבורכם, רק צרו קשר ואני מגיע. אני עושה את העבודה עם כל הניסיון וההתחשבות, ועושה אותה במקצועיות ללא שאלות מיותרות ובמהירות. המטרה: להחזיר את הבית למצב תקין ובריא. 

לצערי אני מקבל הרבה מאד בקשות לעבודת פינוי זבל מדירה בפתח תקווה – אבל יש לי את הידע להתמודד עם הבעיה ולהציל את המצב. בנוסף אליי, אני מגיע עם צוות עובדים מקצועי, רגיש וחזק, עם הרבה מאד ניסיון וידע טכני כדי לפתור עבורכם את הבעיה במהירות.

למה לא לעשות את העבודה לבד? למה להיעזר בשי פינוי דירה?

אנחנו מגיעים אליכם עם כל הניסיון, הציוד והידע. זו לא עבודה לאנשים "רגילים". 

מדוע? ראשית, כי בדרך כלל מדובר באנשים שאתם מכירים שאת דירתם צריך לפנות מאשפה, וזה דבר קשה מאד נפשית. הם לא ממש התנדבו להסכים לפנות את הדירה, ולכן צריך מישהו שהוא צד שלישי ללא מעורבות רגשית בחפצים שנזרקים.

בנוסף, מדובר במאות קילוגרמים של סחיבה – דבר הדורש סבלים מקצועיים עם ציוד. לפעמים צריך גם מנוף. גם אם תורידו את הכול לבד, לשנע את זה לפח האשפה הקרוב זה סיוט.

פעמים רבות פינוי זבל מדירה בפתח תקווה גם דורש מסכות וציוד חיטוי, בגלל שאספנים רבים אוספים פגרים או שתן, ויש הרבה אבק, פטריות ומה לא.

בנוסף, ערמות עיתונים למשל יכולות למחוץ ולפצוע אתכם בתהליך הפינוי.

אל תעשו זאת לבד. התקשרו אלינו כבר היום כדי שנעשה עבורכם פינוי זבל מדירה בפתח תקווה והשאירו את המשימה לנו.

על מי מתלוננים בדרך כלל?

כאמור, בדרך כלל מישהו מתלונן על אדם שהוא מכיר, במטרה לסייע לו. רוב האנשים עליהם מתלוננים הם: קשישים, ניצולי שואה, חולי נפש, נכים, אספנים כפייתיים ואנשים שאין להם יכולת פיזית לעשות את העבודה.

נסייע לאותם אנשים חסרי מזל, ונחזיר את הבניין למצב תקין.

איך העבודה איתנו מתבצעת?

לאחר שהתקשרתם אלינו אנחנו קובעים אתכם תאריך פינוי בהקדם. אנחנו מגיעים מוקדם בבוקר, מפרקים את הדברים, אורזים אותם וממיינים אותם.

לאחר שעשינו זאת, אנחנו קובעים לאיפה הדברים הולכים: לזבל? לשוק הפשפשים? לתרומה? אנחנו מורידים את הכול, ומכניסים לאוטו עם מכולה.

אנחנו משנעים את האשפה במהירות למקום שקבענו שאליו היא הולכת. אח"כ אנחנו חוזרים אליכם, מנקים, מחטאים ומקרצפים את הבית כדי שיחזור לקדמותו ויהיה ראוי למגורים. אם צריך, אנחנו גם צובעים או עושים שיפוץ קל בבית.

אנחנו עובדים במקצועיות וברגישות, תוך התחשבות בכללים של הרשות

המקומית בפתח תקווה, שומרים על שקט ומתחשבים בשכנים, וגם על איכות הסביבה. אם אתם צריכים פינוי זבל מדירה בפתח תקווה אנחנו כאן עבורכם, התקשרו היום כדי

לקבוע תאריך ואנחנו נהיה שם!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו