פינוי וניקיון דירה מזוהמת מחתולים

פינוי וניקיון דירה מזוהמת מחתולים עם שי פינוי דירה 

חתול הוא חיית בית אהובה ונקייה מאוד, אך הטיפול בה דורש מסירות רבה. אצל אנשים שמגדלים מספר חתולים בבית, נושא השמירה על ההיגיינה הופך למאתגר במיוחד לאורך השנים וכאשר בעלי הדירה הולכים לעולמם – נותרת זוהמה שהצטברה במקום במשך תקופה ארוכה.

שירות של פינוי וניקיון דירה מזוהמת מחתולים הוא אחד מהנושאים שבהם מטפלת חברת שי פינוי דירה, כאשר המטרה היא להעניק לדיירי הבית החדשים מקום ראוי לחיות בו, ללא הלכלוך שהצטבר בגלל החתולים, בשל הזנחה של הרבה מאוד זמן על ידי הדיירים הקודמים.

למה אתם צריכים את השירות של שי פינוי ?

מלבד חום ואהבה, חשוב לזכור כי חיות מחמד שמגדלים בבית – זקוקות בעצמן למתחם מגורים הגייני ולסילוק הצואה והשתן שלהן באופן קבוע. חתולי בית שאינם מטופלים כראוי, יהפכו את הדירה למדגרת חיידקים מסוכנת עבור האנשים שמתגוררים בבית, כמו גם עבור החתולים עצמם. כאשר יש רצון לחדש ולרענן את הדירה, כדי להכינה למגוריהם של הדיירים החדשים, חשוב מאוד לטפל בדירה המלוכלכת ולחטא אותה מהטינופת שהצטברה בה.

מתי נדרש השירות?

ברגע שניתן לנקות את הדירה ולפנות אותה, במיוחד אם איש כבר לא מתגורר בה יותר והיא פנויה לקבלת דיירים חדשים, כדאי לקרוא לאנשי המקצוע המתמחים בפינוי לכלוך וזוהמת חתולים. הרעיון הוא לסלק ציוד מיותר וחפצים שנאגרו במשך תקופה ארוכה וכמובן לנקות היטב את הדירה ואפילו לבצע בה הדברה.

איך מזמינים שירות פינוי וניקיון דירה מזוהמת מחתולים ?

הזמנת שירות פינוי דירה שמלאה בזוהמה של חתולים או כל חיית מחמד אחרת, כדאי שתיעשה בהקדם – כלומר מייד בשלב שבו אפשרי לפנות את דיירי הבית מהמקום, או כאשר הם הולכים לעולמם, ללא דיחוי. בין אם הדיירים או קרוביהם עומדים לחזור ולגור בבית ובין אם מדובר בפינוי לצורך הכנת הדירה למגורים של אנשים אחרים, הזמנת השירות בכמה קליקים באמצעות האינטרנט – יכולה לעשות שינוי של ממש בחיים. המשך מגורים בתוך דירה שמלאה בצואה ובשתן הוא , מבחינה תברואתית, סכנה של ממש.

פנו אל שי פינוי דירה להזמנת השירות

פנייה פשוטה לחברת שי פינוי דירה וקבלת ייעוץ ללא התחייבות, יכולה להיות התחלה חדשה הן עבור הדיירים שייכנסו לדירה לאחר השינוי והם עבור שכניהם. אל תתמהמהו – מהרו להזמין את השירות.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו