פינוי וניקיון גג

מפנים ומנקים מהגג

עומדים לקראת הליכי איטום או זיפות הגג? זקוקים לשירותי פינוי פסולת מכל סוג שהוא משטח הגג? רוצים להבטיח לעצמכם הליכי פינוי וניקיון גגות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר בישראל? הגעתם למקום הנכון! אצלנו ב-צוות פינוי דירה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים במסגרת פינוי וניקיון גגות.

פינוי פסולת מהגג

אנחנו ב-צוות פינוי דירה עוסקים בכל תחומי הפינוי האפשריים, לרבות, פינוי פסולת מהגג. שירות זה מיועד לוועדי בתים, מנהלי מוסדות ובעלי בתים פרטיים המעוניינים לסלק משטח הגג העומד לרשותם מגוון רחב של פסולת ולכלוך מכל סוג, החל מאנטנות שבורות ודודי שמש ישנים, דרך פינוי עציצים ואדניות ועד לפינוי חול, פסולת בניין וגרוטאות שונות.

ניקוי גגות מלשלשת יונים

אחד מהשירותים המקצועיים אותם אנו מעמידים לרשות קהל לקוחותינו בתחום פינוי וניקיון גגות הוא ניקוי גגות מלשלשת יונים. ניקוי זה מיושם באמצעות ציוד ניקוי מתקדם ומקצועי והוא מאפשר לכם ליהנות מגגות נטולי לשלשת יונים ויתר התופעות המזיקות העלולות להיגרם כתוצאה מהימצאותה של לשלשת יונים בגג המבנה.

פינוי גגות באמצעות מנוף

שירות מקצועי נוסף המוצע על ידי לבעלי גגות (בכל גובה ובכל גודל) הוא פינוי גגות באמצעות מנוף. הליך פינוי זה מיושם על ידי צוות פינה דירה בליווי מנופאי מוסמך ומקצועי, והוא מיועד למטרות פינוי פסולת כבדת משקל המצויה בשטח הגג, או לחילופין, למטרות פינוי של גגות ממגדלי מגורים ומשרדים.

פינוי גגות משותפים באזור המרכז

הידע המקצועי העומד לרשותנו מאפשר לנו לבצע עבודות פינוי מורכבות גם מגגות משותפים המצויים באזורי מגורים צפופים במיוחד. אנחנו ב-צוות פינוי דירה מתמחים בפינוי גגות משותפים באזור מרכז הארץ, ובמסגרת עבודות הפינוי המקצועיות שלנו אנו מצליחים להתמודד עם כל האתגרים המקצועיים הניצבים בפנינו, לרבות, בעיית חנייה, עומסי תנועה, פקקים, גישה לא טובה למבנה, אתרי פסולת מורשים הממוקמים במרחק רב מיעד הפינוי ועוד.

ניקיון גגות מייד בסיום עבודות הפינוי

אנחנו ב-צוות פינוי דירה מקפידים על ביצוע עבודות יסודיות של ניקיון בכל אחד מהגגות בהם אנו מבצעים את הליכי הפינוי. עבודות הניקיון שלנו כוללות בין היתר: הסרת לכלוך נוקשה משטח הגג, שטיפת הגג באמצעות חומר ניקוי ייעודי ועוד. כמו כן, אנו מעמידים לרשותכם שירותי הדברה מיוחדים המיועדים לגג.

הכן את גגך לחורף באמצעותנו!

אנחנו ב-צוות פינוי דירה, מאפשרים לכם ליהנות משירות מקצועי המיועד למטרות הכנת הגג לחודשי החורף. שירות זה כולל בתוכו פינוי חפצים מיותרים משטח הגג, חיזוק מתקנים ואלמנטים שונים המצויים בגג, על מנת שלא יעופו ברוחות העזות במהלך חודשי החורף, הכנת שטח הגג לקראת עבודות איטום או זיפות ושירותים נוספים המותאמים בהתאם למצבו של הגג.

רוצים לדעת יותר על שירותי פינוי וניקיון גגות? צרו איתנו קשר עוד היום!



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן