פינוי וניקיון גג לקראת החורף

החורף כבר כאן – מפנים את הגג לקראתו 

פינוי וניקיון גג לקראת החורף – הכן ביתך לחורף. זה הזמן. כבר התחלתם להרגיש את הטפטוף מהגג? רוצים לזפת אחת ולתמיד את הגג ולפתור את הבעיה החורפית הזו? אבל עוד לפני זיפות יש משהו רציני שעוצר אתכם. כל מזפת או חברת איטום שתגיע לבניין ותעלה אל הגג ידרשו מכם ראשית לכול לפנות את כל הפסולת והחפצים המיותרים ולהכין את השטח לעבודה.

מי יפנה את לשלשת היונים?

אבל הפעולה הזו היא קשה ולא נעימה. מי בדיוק יבצע אותה? מי יכול לעלות לגג ולפנות את הלשלשת שהצטברה שם במשך השנים? מי עושה פינוי וניקיון גג? חבל לכם להתעכב בחיפושים. פנו אלינו לחברת שי וגלו שיש לנו התמחות מיוחדת בתחום הזה של פינוי מהגג ופינוי פסולת שהצטברה.

פינוי דודים ישנים

גם מכשור ישן אנחנו מפנים מהגג. נוריד לכם מגג הבניין את הדודים הלא פעילים שנשארו על הגג רק מחוסר יוזמה ואי בהירות לגבי האיש שהתפקיד הזה מוטל עליו. אנחנו באים לבניין עולים לגג ועורכים פינוי כללי של כל מה שלא צריך להישאר שם. מכינים את השטח לקראת איטום מקצועי.

מתמודדים עם תנאי שטח קשים

אנחנו בחברה יודעים להתמודד עם כל תנאי שטח. אנחנו מבצעים את העבודה בלי להתפנק. מוצאים את הדרך להוריד את הפסולת ואת החפצים הישנים בצורה הטובה והיעילה ביותר. מסתדרים גם עם בניינים שאין להם חנייה מסודרת. הזמינו אותנו ותראו כמה מהר יכול הגג שלכם להיות מפונה ונקי. למה אתם מחכים? ידעתם שלשלת יונים מהווה מפגע תברואתי לסביבה? אתם יודעים שחפצים מיותרים ומקולקלים הם מטרד שסופח אבק ונעשה קשים לפינוי ככל שעובר הזמן?

פינוי חול מהגג

יש לכם חולות על הגג? אל תדאגו יותר מידי. גם את החול אנחנו נפנה לכם מהגג וכך תוכלו להזמין בלב שקט חברת איטום שתעשה לכם את האיטום לו אתם נזקקים בצורה טובה ומהירה. כי רק על גג מפונה ונקי אפשר לעבוד כמו שצריך.

פינוי אדניות

וזה לא משנה מה יש לכם על הגג, גם אם על הגג יש לכם אדניות ענקיות שבעבר היוו קישוט ונוי. אנחנו נפנה אותם. הם כבדים ומסורבלים, אנחנו יודעים. אבל זה התחום שלנו ואת פינוי וניקיון גג אנחנו יודעים לעשות בצורה הטובה ביותר. הזמינו אותנו ותראו את צורת העבודה שלנו, את ההתייחסות שלנו לכל הפרטים הקטנים. את היסודיות, ואת היחס שלנו ללקוחות שלנו.

אוהבים לקוחות מרוצים!

כי אנחנו אוהבים לקוחות מרוצים. עושים הכול כדי שהם אכן יהיו מרוצים מהעבודה שעשינו להם. מפנים ברגישות ובמהירות. שומרים על הניקיון של הבניין ולא מרעישים בשעת העבודה. עושים הכול בצורה שקטה ומהירה. בקרוב ממש תוכלו ליהנות מגג נקי וחף מחפצים מיותרים ומפסולת מציקה. כי פינוי זה מקצוע של ממש.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו