פינוי ומיון חפצים

שירותי פינוי ומיון חפצים

פינוי ומיון חפצים – מעבר דירה, קניית בית חדש, מכירת בית שהועבר בירושה וארגון תקופתי הם חלק מהתרחישים בהם עולה הצורך לבצע פינוי ומיון של חפצים שנצברו במהלך השנים. הצטברות של חפצים רבים במהלך השנים אשר תופסים מקום רב בדירה ומהווים בעיה גדולה לקראת מעבר דירה הם נחלתם של רבים מהאנשים המוצאים עצמם מתמודדים עם כמויות חפצים גדולות במיוחד ברמה היומיומית.

בין אם מדובר ברהיטים ישנים אשר יצאו מכלל שימוש, במכשירי חשמל שלא עובדים כבר שנים או בכמויות בגדים לא נגמרות של כל בני המשפחה, הצטברות של חפצים היא בעיה שעולה ומטרידה בעיקר בעתות של מעברי דירה, ניקיון לקראת החגים או בימים רגילים בהם אנו חפצים לסדר את הבית ולפנות אותו מציוד רב שנצבר בו עם השנים.

פינוי ומיון חפצים באופן עצמאי יכול להיות מעיק במיוחד מאחר והוא דורש זמן רב .

אנשים אשר מתכננים לבצע פינוי ומיון חפצים בעצמם, ייווכחו במהרה לדעת כי התהליך דורש מיומנות, סבלנות ואורח רוח רבים בנוסף לזמן הרב הדרוש לביצוע הפעולה במיוחד אם מדובר בפינוי חפצים כבדים המצריכים נשיאת משקלים גדולים במיוחד, מלאכת פינוי ומיון החפצים עלולה להיות קשה במיוחד ואפילו בלתי אפשרית .

אחד הפתרונות העומדים לרשות בעלי בתים המעוניינים לבצע פינוי ומיון חפצים לצרכים שונים הוא הזמנת שירות מיון חפצים על ידי חברה מקצועית .

חברות מקצועיות יכולות לבצע את פעולת המיון והפינוי של החפצים באופן מהיר ויעיל ולהפוך את המשימה לקלה הרבה יותר בנוסף לשירות פינוי ומיון חפצים, יכולה חברת הפינוי המקצועית לספק שירותי אריזת תכולת דירות לצרכי מעבר דירה או פינוי של דירה מירושה וכדומה .

אם גם אתם מעוניינים לבצע פינוי ומיון חפצים מהיר ויעיל לצרכי מעבר דירה, מכירת דירה או ניקיון תקופתי, צרו קשר עוד היום עם המומחים בביצוע פינוי ומיון חפצים וקבלו את השירות המהיר והיעיל ביותר על ידי המומחים בתחום. אנשי המקצוע שלנו יבצע מיון חפצים, אריזת תכולת דירות לכל מטרה וכל זאת במקצועיות ומיומנות למתן השירות האיכותי ביותר.

תהליך פינוי ומיון חפצים

עם הזמנת השירות של פינוי ומיון וחפצים לצרכי מעבר דירה או ניקיון תקופתי, יגיע איש מקצוע אל הדירה ויעריך את היקף העבודה הדרוש, הזמן שייקח לבצע את העבודה וייתן הצעת מחיר קונקרטית .

ביום שייקבע לביצוע העבודה, יגיעו אנשי הפינוי אל הדירה ויתחילו במלאכת המיון והפינוי של החפצים מיון חפצים יבוצע בשיתוף בני המשפחה על מנת לקבוע אילו מהחפצים יישמרו, אילו חפצים יושלכו לפח האשפה, אילו מהחפצים ייתרמו וכדומה .

לאחר ביצוע מיון חפצים יסודי והחלטה לגבי המקום אליו יועברו כל החפצים, יחלו בעלי המקצוע בתהליך הפינוי עצמו .

הפינוי יבוצע בהתאם להסכמות שבוצעו עם בעל הדירה במקרה של מעבר דירות, יבצעו אנשי המקצוע אריזת תכולת דירות ויעבירו את התכולה שנארזה לדירה החדשה או למקום שיצוין על ידי בעל הדירה, חפצים אשר הוחלט להשליך לפח האשפה, יועברו אל אתרי אשפה מורשים וחפצים שהוחלט לתרום יועברו לעמותות השונות .

איך לבחור חברת פינוי

פינוי ומיון חפצים היא פעולה פשוטה לכאורה שאינה מצריכה ידע או מיומנות רבים אולם, רבים ייווכחו לדעת כי החשיבות של הניסיון, הידע והמקצועיות של חברת פינוי מקצועית היא רבה וכי היתרון של חברה מקצועית על פני חברה שלא מתמחה בביצוע פינוי ומיון חפצים הוא ניכר. בבואנו לבחור חברת פינוי ומיון חפצים מקצועית חשוב לשים דגש על מספר קריטריונים שיבוצעו במהלך העבודה על מנת להבטיח תוצאות טובות ומהירות.

אחד הקריטריונים החשובים בהם על החברה לעמוד היא השימוש באמצעי הגנה וביטחון בתהליך העבודה .

מיון ופינוי חפצים שנצברו במשך שנים עלול להיות מסוכן עקב הצטברות של אבק רב, חלודה של מכשירי חשמל או מזיקים שמתחבאים מתחת לרהיטים או מכשירים שלא הוזזו שנים רבות חברה מקצועית, תעבוד עם מסיכות הגנה ועם חליפות הגנה שימנעו חשיפה של צוות המפנים לסכנות ונזקים .

בנוסף לשימוש באמצעי הגנה, צוות פינוי מקצועי יעשה שימוש גם בציוד מתקדם לצורך שינוע של ציוד כבד בהתאם לתנאי העבודה של הדירה המפונה חברות הובלה רבות אף יעשו שימוש במנופים לצורך שינוע של רהיטים כבדים במיוחד דרך חלונות או מרפסות בבניינים גבוהי קומות .

קריטריון נוסף שעל החברה לספק בעת ביצוע עבודת מיון חפצים ופינויים אל מחוץ לדירה הוא השלכת פסולת לאתרי אשפה מורשים .

החוק העירוני במרבית הערים מחייב השלכת פסולת רבה או כבדה ישירות אל אתרי אשפה מורשים ובמידה והפסולת מושלכת לפחי האשפה המקומיים, עלולים בעלי הדירה להיקנס בסכומים גבוהים על מנת למנוע קנסות או דוחות לבעלי הדירה, על צוות הפינוי להעביר את האשפה ישירות אל האתרים המורשים .

קריטריון נוסף שעל צוות הפינוי לעמוד בו הוא היכולת של מיון חפצים מכל הסוגים .

בתים רבים המתאפיינים בנוכחות של ציוד רב הכולל בגדים, רהיטים, מוצרי טקסטיל ועוד מהווים קושי גדול על ההחלטה של מיון חפצים על פי קטגוריות על ידי קביעת הקטגוריות לפינוי יחד עם בעל הדירה ובייעוץ של אנשי המקצוע המנוסים, ניתן לגבור על הבעיה העיקרית שבמלאכת מיון חפצים ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר .

הובלת חפצים וציוד

חברה מקצועית המעניקה שירותי פינוי ומיון חפצים ואשר מבצעת בנוסף גם אריזת תכולת דירות באופן מקצועי לרוב תספק גם שירותי הובלה ושינוע של חפצים ורהיטים ליעדים שונים. בין אם הזמנת שירותי פינוי חפצים נעשית במטרה לעבור דירה או במטרה למכור את הדירה המפונה, חברת פינוי מקצועית אשר מציעה לאחר ביצוע מיון החפצים גם הובלה יכולה להקל על בעל הדירה ולהוות פתרון לשתי פעולות.

בנוסף למיון חפצים ופינויים והובלת החפצים והרהיטים ליעדים שייקבעו על ידי בעל הדירה חברות רבות וביניהן גם חברתנו מציעות שירותים משלימים כמו שירותי ניקיון של הדירה ושיפוץ קל .

במרבית המקרים לאחר ביצוע המיון והפינוי של החפצים, מתגלים נזקים בדירה המצריכים שיפוץ קל כמו קילוף וצביעה של הקירות, ניקוי קירות מעובש וכדומה בנוסף לשיפוץ הקל, צוות החברה מציעים גם שירותי ניקיון יסודי לדירה המפונה הכולל שימוש בחומרי ניקיון מיוחדים .

שירות משלים נוסף אשר מהווה יתרון גדול ושקט נפשי הוא שירות הדברת הדירה לאחר ביצוע הפינוי .

דירה ריקה לאחר פינוי והובלה היא הזדמנות מצוינת להדביר ולמנוע הופעת מזיקים היות וציוד כבד או רהיטים וערימות של עיתונים ובגדים שנצברו בדירה במשך שנים עלולים להוות מצע אופטימלי להצטברות של מזיקים למיניהם, הדברת הדירה לאחר ביצוע פינוי ומיון חפצים היא פעולה כמעט הכרחית ולקוחות רבים בוחרים לבצע הדברה לדירה הריקה גם במקרים בהם הם עוברים לדירה אחרת או מוכרים את הדירה .

לסיכום, שירות פינוי ומיון חפצים המבוצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה הוא הפתרון המושלם לקראת מעבר דירה, ביצוע ניקיון ומיון חפצים תקופתי או מכירת דירה שהתקבלה בירושה. חברת מיון מקצועית אשר מעסיקה אנשי מקצוע מנוסה תוכל לתת פתרונות אחסון יצירתיים ולבצע אריזת תכולת דירות באופן מהיר ויעיל.

השילוב בין מיון ופינוי של החפצים הוא שילוב הכרחי על מנת להפוך את המשימה לקלה ואפקטיבית. צוות מומחים היודע לבצע מיון כמו שצריך ועובד יחד עם בעלי הדירה לביצוע מיון של החפצים במהירות וביעילות יכול לתת את המענה הטוב ביותר להעברת כל התכולה של הדירה למקומות המתאימים החל מפחי אשפה מורשים ועד לתרומות לנזקקים.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו