פינוי דירת ירושה של אדם אהוב לאחר פטירתו

פינוי ירושות 

קבלת ירושה נחשבת אצל כולם כדבר חיובי ומחזק כלכלית. אבל היא טומנת בחובה קושי רב הכרוך בצורך להיפרד מאותו אדם אהוב. כל אחד מתמודד אחרת עם הפרידה, וישנם כמה תהליכי אבל מרכזיים. בסוף תהליך האבל יש את השלב שבו נפרדים מהאדם שנפטר וממשיכים הלאה. חלק משלב זה הוא פינוי דירת ירושה של אדם אהוב לאחר פטירתו. הפינוי כרוך במעורבות רגשית גבוהה, כאשר לכל חפץ יש זיכרון מאותו אדם אהוב. אבל בזמן מוקדם או מאוחר צריך לבצע את הפינוי כדי להמשיך בחיים. לצורך כך ישנן חברות פינוי דירות אשר יכולות להפוך את הפינוי לקל הרבה יותר ולפחות מעיק עבור משפחת הנפטר.

התועלת בפניה לחברת פינוי דירות מקצועית

חברת פינוי מקצועית כחברת הפינוי של שי שטיקגולד מבצעת את כל התהליך של פינוי דירה, החל ממיון החפצים, דרך הפינוי עצמו, ועד לניקיון הדירה בסיום. פינוי דירת ירושה של אדם אהוב לאחר פטירתו כוללת גם היא את כל שלבי הפינוי, אבל קשה יותר לעשות אותם מאשר בעת פינוי מחסנים או פינוי משרדים לדוגמה, אשר אינם כוללים את המרכיב הרגשי של התהליך. התועלת של חברת פינוי מקצועית היא האוביקטיביות של צוות העובדים אשר עוזר לפינוי מהיר ויעיל יותר של הדירה. זאת כמובן תוך אדיבות והתחשבות ברגשות המשפחה.

צוות עובדים מקצועי עובד תוך מתן כבוד לזכר הנפטר, לחפצים שלו ולמשפחה שלו. כמו כן, הם מקפידים על לוחות זמנים מדוייקים – שעה זאת שעה. הם מפנים הכל, גם אשפה מהבית, וגם ציוד כבד אם יש צורך בכך. זאת תוך שמירה על החוק (למשל – הם לא משליכים אשפה ברחוב אלא רק לאתרי פסולת מורשים על פי חוק), והקפדה על בטיחות העובדים (למשל ביטוח לעובדים ולצד ג').

לסיכום

פינוי מקצועי כולל הכל – החל משלב מיון החפצים אשר אפשר לעשות אותו ביחד עם הדיירים, גם הפינוי עצמו אשר כולל הוצאת החפצים מהדירה, חלוקה שלהם לשמירה, לתרומה ולאשפה, וניקיון יסודי של הדירה בסיום. כאשר מדובר על פינוי עיזבון, או אם יש צורך במישהו מפנה ירושה – חברת פינוי מקצועית היא הפתרון המושלם. גם אם יש צורך לפנות דירה של אגרנות כפייתית, זהו הפתרון.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו