פינוי דירה שהייתה סגורה הרבה שנים עם לשלשלת יונים וניקיון

מזל טוב! דירה בירושה – מה עושים עם ההזנחה?

יש דירות רבות שמקבלים בירושה, אבל הן סגורות שנים רבות ולא מוכנות למגורים, החפצים והניירת מפוזרים, הזוהמה חוגגת ומסכנת גם את בריאות האנשים. אם תיכנסו לעובי הקורה תבחינו ללא בעיה בלשלשת יונים בכל שטחי הבית, בפגרים ובזוחלים – תוצר של הזנחה לאורך שנים. מה אם כן נותר לעשות? שי פינוי דירה מגיע עם הצוות המוכשר שלו למען מטרה אחת – לסדר, לנקות, לארגן, לחטא ולפנות את דירת הירושה העמוסה בתכולה מיותרת ומוזנחת לתפארת

פינוי דירת ירושה – הכנה למגורים

שי מכין את הדירה למגורים. בין אם תרצו לגור בה בעצמכם, בין אם תרצו להשכיר או למכור את דירת הירושה – אתם צריכים להכין אותה כנדרש. כשלב ראשון ממיינים מה שרלוונטי לשימוש ומה שלא. את הפסולת מכניסים לשקים ואת השקים מובילים אל משאית הפינוי שמחכה בחוץ. בינתיים בדירה מרוקנים את יתר החפצים, מנקים את האבק, מחטאים כל פינה באמבטיה, במטבח, בסלון, בחדר המגורים, כדי למנוע בעיות תברואה, כדי להוציא את כל מה שלא יאה למגורים, את כל מה שמפריע.

פנייה לחברת ניקיון ופינוי

דירות עמוסות ומוזנחות שעמדו לאורך תקופה ארוכה בלי שמטלית עברה בדירה מתבקשות לארגן חברת פינוי מקצועית כדי לזרז את תהליכי החיטוי וההכנה למגורים. אם יש צורך בניקיון חצר או גג, צוות המומחים של שי פינוי דירה יגיע גם לשם, יעלה לגג, יטהר אותו, יכניס את הפסולת לשקים ויוביל הכל למשאית ההובלה לאתר המתאים. ככלל, שי עובד בכל אזורי הארץ ומתגבר את עצמו בצוות מנוסה, נמרץ ומיומן. כל אחד מהצוות יודע מה תפקידו ומה מוטל עליו כך שהכל פועל כראוי לקראת המטרה השלמה – הכנת דירה נאותה למגורים ולכניסת בני אדם.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו