צריכים לפנות דירת ירושה? גם בזה אני יכול לעזור לכם

פינוי דירת ירושה – ירשתם דירה ישנה או חדשה העמוסה בפריטי ריהוט וציוד מכל סוג ובכל היקף? מחפשים אחר שירות מקצועי לפינוי דירות ירושה? הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-מומחה פינוי דירה, תוכלו להבטיח לעצמכם הליך פינוי יסודי העוסק בפינוי דירות ירושה.

פינוי דירת ירושה- מספר מילים על השירות

שירותי פינוי דירות ירושה הינו שירות מקצועי המיועד ליורשי דירות המעוניינים לפנות משטח הדירה אותה הם ירשו את כל מערכות הריהוט והציוד המצויים בה. שירות זה מיושם על ידינו זה למעלה מ-25 שנה, והוא מתנהל באופן המקצועי והרגיש ביותר בהתאם להיקף הציוד המיועד לפינוי ובהתאם למצבה של הדירה אותה ירשתם.

הליך הפינוי העומד לרשותכם ב-מומחה פינוי דירה בכל הנוגע לפינוי דירות ירושה, הינו הליך מקצועי המשלב בין היתר את הפעולות הבאות:

  • הליך מיון מקדים של כל פריטי התכולה המיועדת לפינוי משטח הדירה
  • פירוק של מערכות ריהוט כבדות משקל או כאלו המקובעות לקירות הדירה
  • הוצאה של פריטי התכולה משטח הדירה והובלתם לאתרי פסולת או מחזור מורשים על פי חוק
  • שירותי ניקיון וארגון הדירה מחדש לאחר ביצוע עבודות הפינוי (שירות המוענק בתשלום נוסף בהתאם למצבה הנוכחי של הדירה מייד לאחר השלמת הפינוי)

פינוי דירות ירושה- ההיבט הרגשי

כצוות מקצועי המתמחה בפינוי דירות מכל סוג ולכל מטרה זה למעלה מ-25 שנה, אנחנו ב-מומחה פינוי דירה, מתמחים בפינוי דירות ירושה גם בהיבט המקצועי של העבודה וגם בהיבט הרגשי הנלווה לביצוע העבודות. הליכי הפינוי המיושמים על ידינו נעשים במלוא הרגישות לכל אותם פריטים וחפצים המצויים בשטח הדירה, אותם אסף וצבר הנפטר לאורך חייו, ולצורך השלמת הליך הפינוי במהירות וביעילות, אנו מעמידים לרשות מזמין השירות, הליכי מיון מקדימים המאפשרים לו להחליט מה יעלה בגורלו של כל אחד מהפריטים והחפצים המצויים בשטח הדירה.

במידה וגם אתם מתמודדים עם כמות משתנה של פריטים וחפצים המיועדים לפינוי משטחן של דירות אותן קיבלתן בירושה, אצלנו ב-מומחה פינוי דירה, תוכלו למצוא את השירות האופטימאלי ביותר עבורכם.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו